Kenan'dan
Uyandığımda bir şeyin değişitiğini hissettim. Sanki içimde bir şey vardı. Ama bir türlü anlayamadım. Şimdi karşımda bir bilyeye benzer bir şey vardı. Ustam " ne yaptığın hakkında hiç bir şey bilmiyorsun değil mi? Daha yeni yaptığın yıldırım bu dünyadaki hemen hemen her şeyden daha güçlü bunu kimse bilmiyor. En azından seni kimse görmedi. Gören olsaydı varya vay halimize. Neyse o gördüğün misket hayvanlar daki enerjilerini belirler. Senin öldürdüğün o tilki başlangıç alemi 6.seviye ayrıca kara yıldırımın sayesinde kapının arkasındaki bir çocuğun alem enerjisini de aldın ayrıca civarda 1.seviye olan 2 canlıda öldürdün şu anda başlangıç alemi 9.seviyedesin 1 seviye daha atlarsan duble alemde olacaksın."dedi. Ben"usta böyle seviye atlamak normal mi yoksa ben biraz fazla mı abarttım." Ustam"senin yaptığın bu seviyeleri hiç bir insan bu kadar kısa sürede yapamaz. Sen şu anda dahiyi bırak canavar hatta canavarların canavarı bile az kalır. Benim bile takdirimi kazandın. Helal olsun."dedi. Ben o zaman nasıl yapabilmiştim ki. Nasıl becerebilmiştim. Ben daha yeni dünyadan geldim. Nasıl olabilirdi ki. İnşaallah bu bozulmaz da böyle devam eder de rezil olmam. Ustam"hadi şimdi devam et bakalım yoksa burada dura dura hamlayacaksın."dedi. Ben "usta ben kaç gündür baygınım." dedim. Ustam "1 haftadır yatıyorsun. Sende varya çok uygucusun ya habire yatıyorsun. 1 haftadır sıkıntıdan patladım. Şimdi kalk karşındaki hayvanı kes karnın acıktı. Senin ki acıkınca benim karnımda acıkıyor O YÜZDEN ÇABUK OLLLLLLL" ben son gücümle bildiğim tüm teknikleri aktifleştirerek (sadece 1 teknik biliyor da çaktırmayın) koşabileceği son hızla hayvanın ikiz kılıçlarla kafasını parçalamıştı. Kestiğim hayvan bir keçiydi. Hatta o kadar hızlı koşmuştu ki ustasının sesi yeni geliyordu. Öyle bir sesten sonra ağaçlarda bulunan bütün kuşlar uçarak kaçmıştı. En son görebildiğim sayı binleri geçmişti. Ustam "ben baya baya hamlamışım. Sesimi geliştirmem gerekiyor."dedi. Ben öylece kaldım. Sonra karnımın sesini duyunca ustamı fazla kızdırmamam gerektiğini düşünürek bir kaç çalı çırpı topladım. Ateşi kontrol ederek ateş yaktım. Sonra kuzu şiş gibi keçiyi derisini soyarak ısıtmaya başladı. Isındığında bir bacağını yedim. Tam yüzüğüme koyup gidecekken yanımda başka bir hayvan hissettim. Baktığımda bu bir yavru kurttu. Anladığım kadarıyla anne babası yoktu. Daha yavruyken ailesini kaybetmişti. Bende bir diğer bacağını kurta verdim. Kurt yedikten sonra bir anda elimi ısırdı. Tam kurda vuracakken ustam " dur sakın yapma o sena bağlılık yemini ediyor. Başka bir adı da kan sözleşmesi."dedi. Ben "eeee yani bu elimi ısırmasını değiştirmiyor. Ayrıca kan sözleşmesi ne ki?" dedi. Ustam "kan sözleşmesi hayvanın seni efendisi ve ortağı olarak kabul etmesidir. Yani anlayacağın o yavru kurt seninle birleşmek için özgürlüğünden vaz geçti." dedi. Kurt tam giderken ben "nereye gidiyorsun ortak" dedim. Kurt geri gelerek sanki benden bir şey bekliyormuş gibi beklemeye başladı. Ben ustama "usta galiba benden birşey istiyor." dedim. Ustam "onun patisini kes ve yaraları birleştir." dedi. Ben kılıcımdan birini patisinden bir tarafını kesti. İki yarayı birleştirdi. O anda ışıkla karanlık kapladı etrafı. Ne yapacağımı bilemediğim için akışına bırakmaya başladım. Işık ve karanlık bir anda sona erdi. Aklımda bir ses geldi. "Merhaba efendim" dedi. Ben "sen şu karşımdaki kurt musun?" dedim. Kurt " Evet efendim. Ben karşınızda gördüğün yavru kurt gerçi bana bir isim vermeyi düşünüyor musun?"dedi. Ben "senin cinsiyetin ne ki?" dedi. Kurt "ben erkeğim." dedi. Ben " o zaman senin ismin kara olsun. Ben senin yeni efendin ve ortağın olan Kenan"dedi. Kara"siz nasıl isterseniz efendim"dedi. Ben "bana efendim deme Kenan denen yeterli efendi deme gerçekten sinirlenirim ki bu herkes açısından pek hayırlı olmaz. Tamam mı kara" dedi. Kara başıyla onayladı. Ben"madem öyle hadi o zaman biraz dolaşalım"dedim. Ben yürümeye başladım. Karada benim peşimden yürüdü. Ustam"madem bir hayvanla eşleştin. O zaman onu eğitmek senin görevin"dedi. Ben de ustama onay verince daha hızlı koştum. Cebimdeki ve keçiden aldığım bilyeyi özümsemeye başladım. Nasıl yapıldığını ustamdan öğrendim ki bu baya güzel bir taktikti. Sadece meditasyon pozisyonuna geçerek hayal dünyasına gidiyorsun. Bu kadar basit.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evet arkadaşlar bir bölüm daha oldu nasıl beğendiniz mi? İnşallah beğenmişsinizdir. 631 kelime oldu. Arkadaşlar bunlar şimdilik az oluyor. Çünkü telefonum bozuk anneminkinide sadece kısa süreliğine alıyorum. Telefonum tamir olunca hem daha kısa sürede hem daha fazla şekilde bölüm atacağım. Hayırlı geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsanevi Muhafız (Yaz Tatiline Kadar Ara Verildi)
FantastikAmimus: "boşuna debelenme Kenan o ipler her türlü element gücünü emerler hiç kimse o iplerden kurtulamaz" dedi. ve: "biliyor musun anneni ben öldürdüm" dedi. İçimde öyle bir öfke meydana çıktı ki yer sarsılıyordu. Gök yüzü kararmaya başladı. Sanki b...