Ben müdürün bana söylediği yere gittim. Tabiki Kara hemen arkamdaydı. Yatakhaneye vardığımda masa vardı. Masanın arkasında bir çocuk vardı. Ben "ben odama çıkmak istiyordum ama daha yeni geldim. Nasıl çıkacağımı bilmiyorum."dedim. Çocuk "numaranı söyle bakalım" dedi.
Ben "3. Kat 6. Yatakhane Kenan Match" dedim. Çocuk bana " orası özel olarak sadece 3 kişi için ayrıldı. 3. Kişide daha önce gelmişti zaten yani sen yanlış anlamıssındır." dedi. Ben "niye sadece 3 kişi için ayrıldı." dedim. Çocuk "hiç bir fikrim yok" dedi. Ben "ben zaten oradaki 3. Kişiyim inanmıyorsan isimlere bak" dedim. Çocuk "tamam bakalım hemen bakıyorum."dedi. Hemen ardından arka kapıdan çıktı. Arkada kapı olduğunu yeni öğreniyorum. Ben bekledim bekledim gelmedi. Sıkılmıştım. Yarım saat sonra çocuk geldi. Bana " haklısın şu geçide gir odana girmiş olursun." dedi. Ben "eyvallah kolay gelsin" dedim ve geçide girdim. Karşımda 6 yataklı ama sadece üçünde örtü olan bir oda vardı. Karşımda geçen gün kurtardığım iki çocuk vardı. Ben "merhaba nasıl gidiyor"dedim. Bana baktılar sonra kendilerine baktılar. Aniden önümde eğildiler. Ben hızlıca kaldırarak " önümde eğilen olursa" hızlıca çift kılıcımı çıkardım "emin olun ölmek için yalvarırsınız" dedim. Onlar korkmuştu. Ben " bana benim hakkında bildiğiniz bir şeyi saklamayın. Bir de hayatınız boyunca asla kibirlenmeyin. Bunları yaptığınız sürece emin olun benden bir zarar gelmez aksine ben elimden geldiği kadarıyla yardım ederim."dedim. Onlar onaylar şekilde başlarını salladı. Ben " ben sizin benden korktuğu biri olmak istemiyorum. Aksine ben sizin arkadaşınız hayır dostunuz hatta kardeşiniz olmak istiyorum."dedim. Bana şaşkın şaşkın baktılar. Çocuklardan biri konuşmaya başladı "benim adım Sefer yanımdaki Martin ve biz sana ne kadar teşekkür etsek azdır. Biz belki orada ölebilirdik. Sen geldin ve bizi kurtardın çok sağol" dedi. Ben "size bir şey söyleyeyim ben orada onları nasıl yendiğim hakkında hiç bir fikrim yoktu. Sadece şans eseri yaptım. Siz şu anda hangi seviyelerdesiniz. Ve türünüz ne?" dedim. Martin "ben dantian alemi 6.seviye. Sefer'se dantian alemi 4.seviye. Ben hem savaşçı hem elementçiyim. Sefer savaşçı ve elementçi artı ben ateş ve karanlık Seferin'ki yıldırım ve ışık" dedi. Ben "bende daha dün duble aleme geçtim. Yaklaşık 12 günde alem atladım. Savaşçı elementi ve büyücüyüm. 9 elemente sahibim ateş,su toprak hava yıldırım buz ışık karanlık ve psişik" dedim. İkiside şok olmuşlardı. Tam iyileştiler derken sabahtan beri yanımda duran Kara'yı görünce halleri gerçekten haraptı. Bizim gülek üçlü (ben Kara ve ustam) gülmekten yine yerlere uçtuk. O kadar gülmüştüm ki artık yer beni kesmiyor. Psişik gücüm araya girerek havada gülmeye başladım. Artık zorla dururken aşağıda inmeye başladım. Bi ara gülmem hiç kesilmeyecek mi diye düşünmeye bile başlamıştım. Martin "Kenan yanında yavruda olsa duble alem 7.seviye bir kurt var biliyorsun değil mi?" dedi. Ben buna daha fazla gülmemek için çok fazla efor sarfetmiştim. Ben "biliyorum ama onun adı kurt değil Kara" dedim. Bunlar bana daha fazla şaşkın suratla bakınca ben yine daha fazla gülmemek için tutmak zorunda kalmıştım. Onlar daha fazla bu suratlarla kalmamaları için onlara hikayemi en başından anlattım. Tabi ustamı ve sarı yıldırımı anlatmadım. Onlar için daha zaman vardı. O anda aklıma kılıcıma bir isim vermediğim geldi. Bende direk olarak kılıca sordum. "Senin bir ismin var mı yoksa ben mi koyayım." dedim. Kılıç "benim bir adım var. Benim adım yıldırım lordu." dedi. Ben "vay baya cafcaflı ismin varmış be bundan sonra senin yeni ismin cafcaflı olsun" dedim. O anda elime küçük bir elektriklenme oldu. Ama kılıcı dışarıdan gören sanki dünyadaki tüm yıldırımları yıldırım lordunda toplanmış gibiydi. Metin'le Sefer bi bana bi kılıca baktılar. Korktukları yüzlerinden belli oluyordu. Ben sessizce yıldırım lorduna "tamam tamam sakin sadece şaka yapmıştım. Kes şu yıldırımları etraftakiler korkuyordu yazık değil mi onlara. Onlar senin gücünü bilmiyorlarki cafcaflı" dedim. Baktım yıldırımları kesti. Ben diğerlerine döndüm ve "demiştim değil mi size benden korkmayın sadece sizin tepkinizi ölçmek isteştim. Aradığım tepkinin tam zıddını aldım. Azıcık sakin olun canım." dedim. Sefer "yani bir kılıç hatta çift taraflı kılıç bir anda yıldırımlarla kaplandı. Biz yıldırımı görünce şaşırmışken yıldırımın kılıçta ortaya çıkması bizi dehşete düşürdü." dedi. Ben gülerek merak etmeyin bir şey olmaz" dedim. Ustam "sor bakalım çocuklara bu okulda gruplar falan var mı güçlenmek için yapılan savaşlar falan" dedi. Ben aynı soruları onlara ilettim. Metin "bu okulda en önemli 3 grup var. 1. Pazu grubu sadece savaşçılardan oluşuyor. Liderleri toplama alemi 3.seviye 2. Antik güç grubu sadece büyücü ve elementçilerden oluşuyor. Liderleri toplama alemi 3.seviye. 3. Efsanenin adaleti grubu bu grup en az iki tane türü olmak zorunda yoksa kabul edilmiyor ki bizde bu gruptayız. Liderimiz toplama alemi 2.seviye ama diğer gruplardaki herkesi yenebilir liderlerde dahil" dedi. Ben " yarın sizin gruba söyleyin benide alabiliyorlar mı sorun. Alırlarsa bende katılacağım" dedim.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evet arkadaşlar bir bölüm daha geldi. Kitabın gidişatı nasıl gidiyor. 752 kelime farkettiyseniz bölümler giderek artıyor. Telefonumu aldığımdaysa çok daha hızlı ve daha fazla kelimeli bölümler atacağım. Hayırlı akşamlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsanevi Muhafız (Yaz Tatiline Kadar Ara Verildi)
FantasyAmimus: "boşuna debelenme Kenan o ipler her türlü element gücünü emerler hiç kimse o iplerden kurtulamaz" dedi. ve: "biliyor musun anneni ben öldürdüm" dedi. İçimde öyle bir öfke meydana çıktı ki yer sarsılıyordu. Gök yüzü kararmaya başladı. Sanki b...