Dondurma.

657 30 1
                                    


- Ne zamana kadar yatağın altında kalmayı düşünüyorsun? Biraz sonra nefessizlikten ölürsen görürüm ben seni. Bari dondurmanı ye erir birazdan. Bak sana özel limonlu ve kakaolu aldım. Ve çikolata parçalı.

        "Benim burada olduğumu nereden biliyor ya."

- Sen gidene kadar. Ölmemin umrunda olduğunu sanmıyorum. Dondurmanı falan istemiyorum. Limonlu ve kakaolu olmasiı hoç bir şeyi değiştirmez. Be çikolata parçalı olmasından bana ne!?

        " Töbe töbe Allah' ım sen günah yazma. Çarpılmam inşallah. Ben dondurma yemeyi reddettim ve bu domdurma hem limonlu hem de kakolu. Üstüne üstelik çikolata parçalı. Başımıza daş yagacak daş. "

- Allah' ım sen kardeşimi ciddiye alma onun aklı başında değil. Ne dedigini bilmiyor.

          Deyip yataktan indi. Sonra birisi ayaklarımdan tutup beni yatağın altından dışarıya dogru çekti. Ve bu şanslı kişi tabiki de benim bir tanecik abiçiğim. Yatağın altından çıkınca bi an güneş gözümü aldı. Elimle gözlerimi kapatınca abim

- Sende yatağın altında binikliye binikliye iyicene vampir olmuşsun.

          Deyip ayaklarımı bıraktı. Gözlerimi kırpıştırarak açtım. Ve sonra  tabiki hemen savunmaya geçtim.

- Bunu vampire dönmeyle alakası yok. Sadece karanlıkta çok kaldığım için gözlerim hemen ışığa alışmadı.
- E yani?
- Ne yanisi?
- Bundan bana ne?
- Sadece bilgilendirme. Ne diyom ben ya?

         Diyip tekrar yatağın altına kaçacakken abim bu seferde beni belimden yakalayıp yatağın üstüne fırlattı. Evet, yanlış okumadınız beni resmen fırlattı. Ben dengemi sağlayıp hızla ona dönünce elime dondurma kasesini ağzımada bi kaşık dondurma koyup beni susturdu. Sonra da karşıma oturdu. Bu yaptığına ister istemez güldüm. Oda bana gülümsedi.

- Seni gerçekten çok seviyorum abi.
- Zaten bütün kızlar beni çok seviyor bu yeni birşey değil.

Deyip eliyle saçını düzeltti. Bende gözlerimi kısıp ona baktıktan sonra

- Ne kadar egoistsin sen böyle? Yani bizimde tüm erkekler peşimizde pervane oluyor. Biz bu kadar hava atmıyoruz canım.

Deyip saçımı geriye attım.

- Kimmiş o peşinde pervane olan bey efendisizler. Her halde ölmek istiyorlar.

Bilmem der gibi elimi havaya kaldırdım. Ve alt dudağımı dışarı dogru sardım.

- Hangi birini sayıyım?
- Ben onları sayarım akılları uçar.
- Aaa ne kadar şiddet canlısısın sen öyle. Hiç yakışıyormu sana cik cik cik.

       Deyip gülümesdim.

- He yani elin adamı benim bacımın peşinde pervane olacak bende başını okşayıp afferim oğlum sana böyle devam et değiçim öyle mi? Lan beni burdan Trabzon' a kadar döverler.

        Konuyu dağıtmak için bir bahane bulup

- Hani film izleyecektik.
- Ne filmi kızım?
- Hani ben banyodan cıkayım diye sen demiştin ya
- Tamam, hani bilgisayarı gösterde izleyelim.

        "Hah bahaneye bak." Ayağa kalkıp masanın üstündeki dizüstü bilgisayarı alıp abimin kucağına koydum.

🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫⚫🎥
🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥🎥⚫⚫🎥

KoçariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin