Koçari' den
Sabah başımın çatlamasıyla uyandım. Ne oldu lan bana.? Gözümü açıptım. Lan burası neresi? Oha yoksa. Yatakta dogrulup üstüme baktım. Oh kıyafetlerim aynı. Ayağa kalkıp ilerdeki balkon gibi yerden aşagı baktım. Poyraz aşagıda uyuyordu. Neyse ev bizimmiş. Evet, kuzenimin evi eşittir benim evim. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Yüzümü geçe görsem kırk bin tane uçuk çıkarırım. Yüzümdekilerin hepsi kaybolunça kenardaki havluyla kuruladım. Saçım berbat. En iyisi duş almak. Kıyafetim yok. Poyraz' ın dolapında vardır. Tekrar odaya girip dolapın önünde durdum.
- Onun en büyük tişortünü giyersem bana elbise olur. Mecbur. Yok ya. Sadece saçımı yıkayayım. Çocuğun birde en sevdiği tişortse. Ay ne kadar da düşünceliyim.
Tekrar banyoya girdim. Banyoda ki dolaptan bir tane havlu aldım. Havluyu saçımın altına aldım. Poyraz' ın şambuanlarından birini seçtim. Küvete gidip suyu açtım. Su açılınca eğilip saçımı aşagı sarkıttım. İlk saçımı suyla ıslattım. İyice ıslanınca Poyraz' ın şambuanını saçıma döküp köpürtüm. Sadece bir kere yaptım çünkü eve gidince nasılsa duş alacaktım. Saçımı kurulayıp omzuma attıgım havluya sardım. Saçımın uçları havludan çıktığı için havlunun uçunu katladım. Ha şimdi saçımdan su akmıyordu. Odadan çıkıp aşagı indim. Poyraz daha uyuyordu. Karşındaki sehbaya bağdaş kurup oturdum. Beş on dakika sonra sıkılınca konuştum.
- Hişt yakışıklı.... 😜
- Kime diyorum ben açaba?..... 😕
- Uzaylı... 😨
- Konuşsana be... 😞
- Lan kime diyorum?…. 😬
- Dünyadan Poyraz' a .... 🙋
- Uyansana.... 😰
- Geber inşallah..... 😠
- Töbe Allahım bu olmasın.... 😱
- Ne zaman uyanmayı düşünüyorsun?..… 😤
- Prensesini mi bekliyorsun?…. 😁
- Ama bu çakma olmuş. Kızlar prenslerini bekler…. 😉
- Hadi uyanırsan seni prensim diye kaydederim... 😎
- Bak ciddiyim...🙍
- Hadi uyan...😰
- Sana sevgilimi anlatırım....😳
- Çok yakışıklı...😍
- Bak ilk öpucugumu alan kişide o...😗
( Tabiki de şimdiye kadar kimseyle öpüşmedim. )
- Hadi ama uyan...😵
- Poyraz...😶
- Lan kalk!...😤
- Kalksana...😇
- Bak sokaga çıkıp öpülecek erkek var. Der senin fotografını gösteririm. Hepsi de gelir. Gelmeyen salak olmalı zaten. Bide öpmesini 50tl yaparım. Yok çok ucuz dedim. Bu yakışıklılıkla. 250' ye kapatırız bu işin. İki günde köşeyi dönerim. Vallah çok iyi fikir. Aklımı seveyim. Maşallah ba.Poyraz: Delirdin galiba.
- Bencede delirdim galiba.... Oha uyandın mı? Sonunda lan. Sabahtan beri seni uyandırmaya çalışıyorum. Sendede ne ağır uyku varmış? Ayı bile kış uykusundan uyandı. Sen yok anam. Tık yok. Elalemin kuzeni çıt sese uyanıyor. Bizimkini yaz uykusuna göndermişler mubarek. Azıcık kuze--
Beni susturdu. Tabiki sabıklaşmayın kuzeniz biz. Emmi olum olur kendileri. Yok hala oğlu oluyor. Havası kaçtı lan bu ne? Cadde çocugu gibi amcamın oğlu bu. Siz mahalle çocuğu gibi emmi olu diyeceniz. Yok lan karadeniz cocuguyuz biz emmi uşagı.
Neyse konuya dönelim. Ağzımı eliyle kapattıp- Sende ne çene var kızım? Uyumuyordum. Seni dinliyordum. Hem lan sen hangi pezenekle öpüşüyorsun? Adresi ver.
Deyip elini çekti.
- Ne öpüşmesi? Ben kimseyle öpüşmedim.
- Hem senin ilk öpüçüğün o değil.
- Kim?Tabi insan ilk öpücüğünün kim olduğunu merak ediyor. Lan ben kimseyle öpüsmedim ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koçari
ChickLitGemilerde büyümüş bir kızın. Bir gün ailesinin onu bulmasıyla herşey değişiyor. Laz kızı artık İzmir kızı oluyor. Hadi bir bakalım. Nasıl oluyor?