Ik word wakker, alleen in een muffe kamer. Een vage herinnering schier er door mijn gedachtes maar veel tijd heb ik niet om er goed over na te denken. De deur word met een klap opengegooid en van schrik duw ik mijzelf verder in de hoek waar ik nu zit. 'Waar is het, prinses?' Zegt de donkere gedaante in de deurpost. 'Wat?' Komt er schor uit mijn keel. 'Waar is het?' Herhaald hij sissend, 'waar is wat?' Komt er zo zacht uit mijn mond dat ik mij afvraag of hij het wel gehoord heeft.
'Het boek' schreeuwt hij. Ik duik in elkaar. 'Ik weet het niet' piep ik. Hij zucht luid en met grote passen komt hij op mij af. Ik word bij mijn keel gegrepen, 'luister prinses, ik wil weten waar dat boek is en ook al weet jij het niet jouw mate weet het wel daarom blijf jij hier tot je mate hier is. Begrepen?!' Hij spreekt kalm maar toch jaagt hij mij de stuipen op het lijf, ik knik en word losgelaten.
Meteen grijp ik naar mijn keel. 'Doei prinses.' Uh ik haat dat koosnaampje nu al 'prinses' kom op man, zelfs sweatheart is origineler.
Ik kijk wat rond en mijn ogen blijven hangen op een oud deken, ve rder zie ik geen deken liggen en het is toch best wel koud. Ik kruip er naar toe en sla hem om. Als ik weer zit zucht ik diep, ik wil terug naar Damian. Langzaam rolt er een traan over mijn wang, ruw veeg ik hem weg ''niet opgeven Nouka'' zegt Lils. ''Oh god, Lils waar was jij waarom heb je de laatste tijd niks tegen mij gezegd" antwoord ik toch wel een beetje enthousiast. "Ik..eh..ik... ik moet gaan" Lils blokkeert mij zodat ik niks meer tegen haar zeggen kan.
Lekkere wolf heb ik weer, ik heb echt zoveel aan haar.
Hey Hey
Kort hoofdstukje I know maar ik wil even mededelen dat ik mijn gebruikersnaam veranderd heb van MockingjayKelly naar OversizedSweater- ik dacht ik zeg het nog maar even mocht je in verwarring raken of je zou misschien denken dat iemand mijn boek kopieert. Nja dat was het weer
Byee
JE LEEST
His little mate 1&2
WerewolfNouka's leven neemt een totaal andere wending als ze het zusje van alfa Damian helpt en daarmee in contact komt met haar mate. Kleine waarschuwing: ik heb dit geschreven toen ik 14 was (momenteel ben ik 20). Waarschijnlijk staan er een hoop grammati...