(A/n wie weet er een leuke shipname voor Damian en Nouka?🌚)
Pov Nouka
Ik word wakker op een operatietafel. 'Shit, ze is te vroeg wakker' word er gefluisterd. 'Geef haar dan meer slaapmiddel' hoor ik een bekende stem bezorgd zeggen. 'D...Dami..an' fluister ik, afvragend of hij mij wel gehoord heeft. 'Rustig babe alles komt goed' hij komt naast mij staan een streelt geruststellend mijn wang. 'Het... doet... zo. v.. eel ... pijn' breng ik moeilijk uit. In mijn linkerarm voel ik een naald prikken en ik begin een beetje te panikeren. Damian pakt mijn hand vast en meteen voel ik mij al beter maar ik ben nog steeds bang. De spuit duwt tegen mijn huid en ik maak een piepend geluid.
><
Als ik wakker word voel ik mij slapper en futlozer dan ooit. Wat is er gebeurt? Het is donker, het is vast nacht. Ik hoor de deur open gaan. Wie komt er nou in de nacht binnen. 'Sorry Nouka maar het was te laat' hoor ik de stem van Shar zeggen. 'Wat? Hoe laat is het eigenlijk?' Mijn stem is schor. 'Het is twee uur, in de middag' ik schrik en begin te panikeren. 'Ik zie niks' gil ik. Ik sla mijn handen voor mijn ogen en panikeer verder als ik voel dat er geen verband of zo voor mijn ogen zit. De deur word open gegooid. Ik blijf gillen dat ik niks zie en ik voel dat mijn wangen nat zijn. Twee sterken armen trekken mij tegen hem aan, ik herken de geur van Damian en mijn gegil gaat over naar gesnik. Als ik gestopt ben met huilen laat Damian mij los.
'Ben ik blind Damian?' Vraag ik voorzichtig.
Sorry voor dit korte stukje, ik ben gewoon lui😂 maar ja ik heb de hele dag op mijn 9 jaar oude DS🌚🌚 Zelda lopen spelen want mijn broertje had alles verwijderd. Het was eeuwen geleden dat ik gespeeld had maar ik ben nu al verder dan toen😂😂
JE LEEST
His little mate 1&2
WerewolfNouka's leven neemt een totaal andere wending als ze het zusje van alfa Damian helpt en daarmee in contact komt met haar mate. Kleine waarschuwing: ik heb dit geschreven toen ik 14 was (momenteel ben ik 20). Waarschijnlijk staan er een hoop grammati...