3

2.4K 79 2
                                    

Nouka pov.

Ik strijk het jurkje dat ik aan heb glad, Mila heeft hem voor mij uitgezocht en volgens haar is hij zwart met paarse bloemen en een riempje om mijn middel ook heeft ze mijn schoenen uitgekozen en make-up op mijn gezicht gesmeerd. Op de hakken die ik nu aan heb ga ik het niet lang volhouden daarom heb ik een tasje mee met mijn Allstars erin.

'Nouka, we moeten gaan.'

Damian' stem is zacht en het klinkt alsof hij net gehuild heeft. Ik negeer het en knik. Hij pakt mijn hand vast maar vergeleken met de vorige keren voel ik niks, geen tintelingen en geen vlinders in mijn buik. We lopen de kamer uit en Damian begeleid mij van de trap af naar vergaderruimte. Ik hou mijn hoofd een beetje omlaag zodat niemand mij aan kan kijken.

'Alfa's en Luna's dit is mijn mate, Nouka' zegt Damian. 'Een mens' kraamt een schrille vrouwenstem uit. 'Ze was eerst een weerwolf maar ze heeft haar wolf verloren' legt Damian uit. Ik had nooit ja hierop moeten zeggen. Hij slaat zijn arm akward om mij heen en ik ga wat dichter bij hem staan, waarom eigenlijk?

><

'En Nouka war vind jij er van?' Word er gevraagd, de Alfa's en Luna's lopen nu al uren te discuteren over wat ze met de rouge's aan moeten. 'Ik vind dat we eigenlijk een soort lijst zouden moeten hebben met foto's en namen van rouge's met slechte bedoelingen' zeg ik. Ik hoor wat gemompel. 'Zoiets is onmogelijk er zijn wel honderden rouge's' roept een man er boven uit.

Lol ik ben echt vreselijk sorryyyy, ik kan nu wel helemaal uit gaan leggen dat ik het druk niet school had en shit maar die leed bespaar ik jullie, ook was ik druk bezig met een aantal kladverhalen dus daarom dit korte stukje, sorrryy

His little mate 1&2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu