THAILAND!!!! AM COMING!!!
“ira jom nanti kita jalan2 ya…” kata abby
“eii?? bukan u ke yang tak mau pergi sini dulu sebab si ufo u tu yang belanja … kenapa sekarang u pula yang lebih2???” tanya ira
“shut..!! jangan bising bah… kita mesti lah jual mahal sikit…” kata abby…
Ceh… jual mahal lah sangat nanti2 u akan jatuh cinta juga tu abby sama si ufo u tu… cakap ira dalam hati sambil senyum2…
“hey… ladies.. jangan nak pandai2 arr nak jalan2 sendiri nanti kamu 2 kena culik baru tahu kena jual di sini.. jadi anak ayam…” kata andy…
“entah ni dua nanti bukan holiday nama nya …. terpaksa mencari ni budak 2 orang…” kata josh
“kamu tu besar lah sangat…” kata abby sambil membuat rolling eye…
Robert hanya senyum2 melihat mereka semua… angel2 memang tak kan mengalah… macam mana lah aku nak mengurus kan nya nanti… bila robert masih mengingat yang dia masih ada sesuatu yang perlu di lakukan… senyuman nya menjadi sedikit pudar… macam mana kalau abby tahu pasal tu… tentu dia benci dengan aku… kata robert lagi dalam hati…
“ok guys… jom kita balik hotel dulu baru lah sambung jalan2…” kata robert..
“jom!!!!’ jawap mereka serentak…
*****************
KRABI SEABASS HOTEL“ok… ni kunci nya ada 3 bilik untuk kita…” kata robert sambil memberi kunci kepada andy dan ira…
“ok… ira dan abby sama bilik.. saya dan josh sama bilik…” kata andy…
“ok jom… kita tukar baju dulu baru pergi jalan2….” kata robert..
Semua menganggukkan kepala… terus berlalu pergi ke arah lift…
Sedang semua pergi robert menahan tangan abby dan berbisik…
“u satu bilik dengan I boleh… I rindu nak peluk u…” sambil kenyit kan mata nya ke arah abby…
Abby membesarkan mata nya memandang robert sebab terkejut dengan kata2 robert it tadi… lalu abby berbisik ke robert… “u jangan nak gete kat sini ye….” sambil menjeling tajam ke arah robert…
Robert terus ketawa… sebenarnya dia sengaja usik abby lama dia tak tengok abby marah rasa rindu pula dengan muka marah si abby… “u tahu tak I suka lah bila u marah… I suka mata u tu.. bila u marah automatik mata u kan menjadi besar… dan muka u akan menjadi merah…” kata robert…
“wait??? tak pernah ada yang suka bila I marah tapi u boleh suka pula … memang patut u ni ufo pelik dari orang lain…” kata abby…“ehem… ehem… tak nak naik ke atas kah kamu dua ni?? kalau ya pun nak date jangan lah berdiri kat sini… duduk lah di taman bunga….” kata andy
Robert dan abby sama2 terkejut bila mendengar suara andy…. abby terus berjalan meninggalkan andy dan robertdi sana…
“agak2 lah bro nak pikat adik aku … abg nya sini ohh…” kata andy ketawa… geli hati nya bila melihat cara robert yang nak memikat si abby…
“sorry lah bro… siapa suruh adik kamu tu cun sangat…. tak sabar rasa nya bila dia habis sekolah hah??” gurau robert…
“hei3… jangan nak lebih2 kamu sana arr… masih bawah umur tu… tunggu lah kamu tu sampai tua…” kata andy terus ketawa…
**************************
“ok semua ada kat sini… mari lah kita jalan2 pusing ni krabi” kata seorang pemandu arah yang company robert bayar untuk membawa mereka jalan2 di krabi sepanjang mereka di sana…
“siapa tu yang dengan si boss??
“orang baru kah??
“saya dengar mereka tak da kaitan dengan company kita pun??
Bisik2 perkerja robert… yang abby dapat dengar …
YOU ARE READING
Love is about trust
RomanceAbby seorang gadis menarik penampilan nya.. cantik putih tinggi body pun slim.. seorang yang manja,nakal,degil dan sombong.. disebabkan dia satunya anak perempuan dalam keluarga.. dia dimanja seperti seorang puteri.. sehingga bebas melakukan apa saj...