Love is about trust
“boss…” panggil abby selepas sekian lama berdiam diri di dalam office randy…
“emmm???” jawap randy tapi masih fokus melihat laptop nya…
“boleh tak saya pergi luar??” tanya abby
“nak kemana pula?” tanya randy…
“arr… jalan2 saya boring lah asyik duduk je atau pun saya pergi buat kerja kah??” kata abby
“no… you just stay there…” kata randy..
“tapi…..” abby
“saya cakap tak boleh… jadi kamu duduk saja sana…”kata randy memotong cakap abby
“tapi saya boring bah kamu tu asyik sibuk buat kerja sendiri saja…” abby merungut… memucungkan mulut nya…
Hehehe… garang pun pandai manja bah ni abby oh… cute tu muka dia.. kata randy dalam hati bila melihat muka abby yang merajuk…. terus randy mengambil laptop dia yang satu lagi dia bagi ke abby…
“ok kalau kamu boring nah ambil ni laptop kamu buat saja kamu suka…” kata randy…
“betul ni?? kamu tak marah saya kah nanti ??” tanya abby
“betul sayang…” kata randy mengosok kepala abby dan terus berlalu semula ke meja kerja nya
Sayang??? iyak…. nak muntah saya ni… pandai2 panggil orang sayang… kepala otak kamu sana nak bersayang sayang… kata abby dalam hati..
“kamu duduk sana saja ya… buat je apa kamu suka.. saya nak siapkan kerja dulu selepas tu baru kita balik…” kata randy lagi… abby cuma mengangukkan kepala nya terus memuka youtube…
Hahahahahaha… abby ketawa sendiri tengok cerita tom and jerry….
“lucu juga ni abby.. sudah besar2 pun lagi tengok cartoon… kata randy dalam hati… tapi kenapa saya tak berhenti untuk memandangnya… sampai saya tak fokus ni buat kerja disebab kan dia… kata randy lagi dalam hati..Lama2 abby tengok youtube tak terasa dia tertidur pula…
Aiii?? kenapa sunyi je my baby abby ni?? tadi bukan main dia ketawa sana… kata randy terus menoleh ke arah abby… lah tidur pula dia ni.. patut lah sunyi je… emmm .. pukul 4 sudah… bagus saya bawa dia balik saja nanti nak meli barang lagi… kata randy lagi…“baby…” panggil randy sambil membelai muka abby yang terlena…
“emmmm…”
“bangun baby… jom kita pulang…” kata randy lagi…
“mum boleh tak jangan kacau baby… baby nak tidur ni…”kata abby
“aii?? mum?? dia ingat saya ni mum dia?? apa kah nama baby tu nama dia di rumah??” tertanya tanya si randy..
Macam mana ni asyik tidur jak dia ni dibuai mimpi… emmm … tak pa lah tak juga dia ni berat sangat… kata randy terus mengangkat abby dari sofa…. semua staff si randy memandang ke arah mereka… termasuk ira dan john…“bro??” tanya john…
“shutt…” kata randy terus berlalu ke arah kereta john menolong dia buka pintu kereta…
“kemana lagi kamu nak bawa dia bro??” tanya john…
“hantar dia balik lah cakap dengan ira jangan risau saya hantar dia balik…” kata randy
“ok bro” kata john…
Randy terus memandu menuju ke mall… untuk membeli barang…
“baby bangun jom kita dua beli barang ….” kata randy…
YOU ARE READING
Love is about trust
RomanceAbby seorang gadis menarik penampilan nya.. cantik putih tinggi body pun slim.. seorang yang manja,nakal,degil dan sombong.. disebabkan dia satunya anak perempuan dalam keluarga.. dia dimanja seperti seorang puteri.. sehingga bebas melakukan apa saj...