Love is about trust
“abg ada sampul surat ni untuk abg” kata tina..
“bawa sini tina…” kata randy…
Tina bagi randy sampul surat yang dia ambil di peti surat.. dan terus berlalu…hari ni hari sabtu.. jadi randy duduk rumah saja ..nanti baru berjalan dengan kesayangan nya…
Randy terus memuka sampul surat tersebut dan melihat ada beberapa keping gambar…. mata randy terus membesar dan hati dia berasa panas sekali… ya gambar robert dan abby sedang berpelukkan… ada gambar andy dan ira juga….
Tring… tring….
“macam mana kamu sudah dapat gambar yang saya kirim kan… sekarang kamu tahu sudah kah?? robert itu ada lah ex abby… sebab itu juga dia care sangat dengan abby… apa kamu tak perasan kah selama ini??? kesian kamu ditipu oleh kesayangan kamu…. ahahahahahaha… bukan itu saja kamu tunggu lah gambar seterus nya… bersiap sedia lah mr randy…
Abby sekarang kamu rasakan lagi… kata seseorang itu sambil ketawa…
Abby seorang diri di rumah sebab ira minta cuti mau balik ke miri jumpa parent dia bersama john… jadi hanya abby yang dirumah kemas2 barang sebab nanti randy nak bawa dia jalan2.. best nya bila bersama yang tersayang…
Tiba2 abby mendengar bunyi gate rumah di buka.. abby terkejut melihat randy yang datang … muka randy merah semacam… macam dia menahan marah… sampai saja randy dekat dengan abby… randy terus membuang gambar2 tersebut di depan muka abby… membuat abby terkejut…“apa ni hubby???” tanya abby
“kamu tanya apa lagi??? selama ini kamu tipu aku… kamu cakap kawan abg kamu lah… dia anggap kamu adik lah… tapi apa semua ini…???” tanya randy… abby melihat gambar2 tersebut.. itu gambar dia bersama robert dulu di thailand… macam mana boleh ada dengan randy…
“randy dengar dulu apa saya nak cakap… ini semua gambar lama… saya dengan robert tak ada hubugan lagi… plz pecaya kan saya randy…” kata abby menangis..
“macam mana saya nak pecaya kan kamu lagi abby… kamu sudah hancurkan kepecayaan saya sama kamu… kamu buat saya benci kamu abby…”kata randy terus meninggalkan abby menangis disitu….
“randy!!!! jerit abby… melihat randy berlalu pergi…
Abby menangis sedih melihat gambar2 yang randy bagi dia tadi…. tak terasa hari pun nak malam sudah…
“kenapa semua ini berlaku siapa yang dengki sangat dengan kebahagiaan aku…” abby menangis…
Tring…. tring…
“hello..” kata abby…
“hello abby kamu tak apa2 kah??” tanya robert yang bercakap macam dalam kesakitan…
“kenapa rob… kenapa suara kamu lain kamu sakit kah???” tanya abby
“randy menyerang saya di rumah abby.. tu saya call kamu takut dia buat kamu macam2… kenapa kamu menangis abby??? tanya robert..
“apa??? randy serang kamu?? kamu dimana sekarang??” tanya abby
“saya dirumah…” jawap robert…abby terus menutup panggilan dan terus membawa kereta menuju ke rumah robert…
Sesampai abby di rumah robert abby melihat pintu rumah terbuka… abby terus berlari masuk kedalam… abby melihat robert yang terbaring di sofa… dengan muka yang lebam2 berdarah di mulut…
“are u ok rob??” tanya abby terus duduk di depan robert…
“abby macam mana randy tahu pasal kita?” tanya robert
“saya pun tak tahu rob… dari mana dia dapat gambar ni…” kata abby menunjuk gambar yang randy bagi dia… robert melihat gambar tersebut… dan terkejut… setahu nya dia… dia tak ada pun ambil gambar macam yang randy bagi… gambar tersebut macam di ambil curi2…
“dah lah rob mari saya bersih kan luka2 di muka kamu tu…” kata abby terus menuju ke dapur untuk mengambil ice dan air … membersihkan muka robert yang lebam kena tumbuk randy…
(RANDY)
Puas hati aku… rasa kan lah kamu robert… pandai kamu berpura-pura selama ini ya… kata randy sambil minum… randy sekarang ada di bar sedang minum minuman keras selepas dia tumbuk si robert tadi….
Tiit… tiit… ada pesan dari whtapp
Mata randy membesar dan kemarahan dia semakin menjadi-jadi … bila dia melihat gambar robert sedang mengangkat abby… macam kat hotel saja tempat tersebut… ya randy melihat gambar semasa robert mengangkat abby sebab abby sakit perut masa kat thailand dulu….
Tring…. tring… hp randy berbunyi…
“hahahahaha… sekarang baru kamu tahu siapa kesayangan kamu yang sebenar… kamu mahu tahu kah dia dimana sekarang… saya rasa kamu tahu juga bah dia dimana…” kata tu orang…
Randy terus menutup panggilan dan terus menuju ke arah parking kereta…
“tunggu kahwin konon… rupa2 nya kamu tu sudah tak suci lagi abby… kenapa kamu nak berlakon lagi hah??? apa kamu cuma layan si robert saja…” marah randy dalam kereta…“ABBY!!!! jerit randy bila dia sampai di rumah robert…
Abby dan robert sama2 terkejut…
Ohhh… memang betul kamu disini ya abby… selama ini aku pecaya kamu … tapi rupa2nya kamu tu perempuan sundal juga… kenapa kamu buat2 suci hah?? kenapa kamu cuba layan si robert ni saja kah?? marah randy bila dia melihat abby dalam rumah robert…“sini kamu… bagus kamu layan saya dulu… saya mau tahu bertapa hebat nya permainan kamu…” kata randy terus menarik tangan abby untuk keluar rumah…
“randy jangan buat abby macam tu kamu dah salah faham…” kata robert tapi dia tak terdaya… sebab masih lemah…
Randy terus memecut kereta nya menuju ke rumah nya… masa tu tina sudah pulang ke singpura semula…. abby menangis minta tolong randy untuk lepas…. sampai saja di rumah randy terus mengangkat abby masuk kerumah… abby menjerit minta tolong…
Randy menolak abby masuk ke bilik tidur nya… randy terus membuka baju dan seluar nya… dan terus meghampiri abby yang menangis ketakutan…
“noooo… randy plz… jangan buat saya macam ni…” kata abby … tapi randy tak peduli masih juga dia macam kerasukkan… randy terus mengangkat abby naik ke atas katil… dan membuka baju abby…
“jangan nak berlakon suci sangat lah abby… tak kan robert kamu boleh bagi… saya tak boleh pula…” kata randy terus memuka seluar abby…
Randy tidak menghiraukan jeritan abby malam tu…. dia terus dengan niat dia mahukan abby..
Semasa randy memasukkan bro dia kedalam… abby menjerit kesakitan…RANDY!!!!!!! jerit abby…
Selepas selesai randy duduk di atas katil termenung melihat abby dan tompokkan darah di alas tilam nya…. abby menangis menahan sakit hatinya dan sakit dibawah…
“abby am sorry… saya ….” kata randy menyesal kerana menyangka abby tak dara lagi tapi sebenarnya abby masih perawan…
“NOOOOO….!!! I HATE U….” kata abby dan terus coba untuk bangun… tapi abby terduduk semula kerana sakit sangat nak berjalan…
“abby sakit kah?? am sorry abby…” kata randy terus berjalan menuju ke arah abby yang terduduk menahan sakit…
“JANGAN PERNAH SENTUH SAYA DENGAN TANGAN KAMU ITU BINATANG…” jerit abby bila randy nak mengangkat abby…
“abby jangan macam ni saya betul2 minta maaf…” kata randy menangis…
Abby coba untuk berdiri walaupun sakit… dia mengumpul pakaian dia dan memakai nya semula… bila abby nak keluar randy menahan nya…
“randy lebih baik kamu lepaskan saya sebelum saya bunuh diri di sini DIDEPAN MATA KAMU!!!!” kata abby..
Randy terkejut mendengar kata2 abby … terus dia melepaskan tangan abby… trauma dia dengan kematian datang lagi… abby terus berlalu pergi meninggalkan rumah randy dengan tangisan….
#bersambung….
YOU ARE READING
Love is about trust
RomanceAbby seorang gadis menarik penampilan nya.. cantik putih tinggi body pun slim.. seorang yang manja,nakal,degil dan sombong.. disebabkan dia satunya anak perempuan dalam keluarga.. dia dimanja seperti seorang puteri.. sehingga bebas melakukan apa saj...