cast

14.1K 343 8
                                    

Kim Taehyung a.k.a Mr. Dingin

Seorg yg dingin, x pernah langsung senyum bkn x pernah mcm jarang gitu, anti pompuan except his mom, innocent brain haha x delh innocent sangat brain die tu... adalh sikit-sikit yellow² brain die tu, panas baran, pendiam tpi dlm diam......, suka pendam perasaan, baik sebenarnya cuma acah² harimau, rich boy, CEO di syarikat bighit, rajin, encem boy aumm aumm, tinggi², putih melepak kalah pompuan and perlu ke author jelaskn semuanya? X perlukn. Author tau korg kenal c kim taehyung ni d reality. Sapa yg x tau tu, author nak tanya kau keluar dri hutan mna? Hehe joke! Semua yg natang ni uishh natang? X delh joke je! Okok bts. Semua yg mamat alien ni ada d reality semuanya ada kat sini ok? Alaaaa korg bayangkn jelh mcm mna org yg dingin ni ye?

Park Jisoo a.k.a Mrs. Crazy sex

Seorg yg crazy sex, international playgirl, hobi die buat benda tu korg jgn acah² x tau eh!, suka pikat lelaki dgn teknik kotor, rich girl, rumah ke-2 die ialah club, cantik, pendek², ploles, putih kalah pompuan lain but putih lgi taehyung muahahaha! Suka keluar malam, penakut, anti lelaki dingin, xde eomma just appa, benci dgn appa die sbb appa die eomma kesayangan die tinggalkn die dan mati and lastly queen of loading. Ok tu je.























































































COMING SOON!!

[√] M.D.M.C.S. | KTHWhere stories live. Discover now