pt. 3; 8 gelas

5.7K 232 25
                                    

*****

"Appa! Aku nak keluar ni!!" aku terdiam. Senyuman sinis mula terukir dibibirku. "Tck, buat apa dia nak kesah?"

Aku pon mula menuju ke arah tak kasut dan mencapai high heelku lalu aku sarung ke kakiku. Aku mencapai kunci keretaku lalu membuka pintu utama dan berjalan ke arah keretaku.

Nak pergi mana? Pergi clublh. Heh.

***

"Alah bolehlah Taehyung." pujuk Jimin.

Aku menggulingkan bebola mataku lalu menepis tangannya yang terletak dileherku. "Tak nak aku. Dahlah muzik di sana boleh pecahkan gegendang telinga, pelacur plak menggetek nak minta badan, yuks!"

"Alah Taehyung, kau minum je lah. Aku plak nak menari dengan awek² cun kat sana. Kalau kau tak nak layan pelacur² tu, tolak je lah. Apa susah?" pujuk Jimin lagi. Susah betul dia ni nak mengalah.

Aku merengus geram lalu mengangguk mengalah. "Ok fine, aku pergi!"

"Nice! Jam 9 jumpa kat club xxxxx!"

Madefaqke betullah dia ni. -_-#

***

"Jisoo, kamu kat mana?"

Aku berdecit sinis lalu merengus. "Layan juga kau dengan aku eh."

"Park Jisoo!!"

"Ok fine! Aku on the way pergi club! Puas!?" jawabku geram.

"Appa tak benarkan! Pulang sekarang!" aku pantas mematikan panggilan dan mencampak Iphone 8 ku ke tepi. "Menyibuk je orang tua tu"

Aku mengeluarkan kotak rokokku dari laci keretaku dan aku keluarkan sebatang rokok. Aku menghidupkan lighter laluku hala ke arah rokokku.

Tingkap kereta ku buka. "Fuhhh..."

***

Jam 7 malam

"Hai sexy." aku menoleh dan seorang lelaki tersenyum sinis dan arahku. Aku tersenyum palsu ke arahnya. Dahlh selekeh, geli aku tengok dia ni. "Wanna taste something yummy?" soalku dengan suara menggoda.

"Of course I want"

***

Jam 9:28 malam

Gulp!

"Yuks! Rasanya kuat sangat!"

"Uhuk! Uhuk!" aku terbantut. Leherku aku garu. Rasanya terlalu kuat but not bad.

Tanpaku sedar, aku telah pon meneguk 8 gelas arak.

Aku tersedu. "Sat- hik! Satu lagi!"

"Handsome~"

"Eh?" aku mengangkat mukaku dan memandang perempuan yang bersuara itu. "Selena Gomez~"

Pompuan itu tergelak lalu tanganku diusap manja. "Mabuk sangat awak ni. Ni yang best klau dimain."

"Selena Gomez, jom menari?" ajakku sambil tersenyum. Mataku terpejam akibat terlalu mabuk.

"Tak bestlah menari. Apa kata kita dibilik je?" cadangnya.

"Alah.. Tapi okay jugalah. Jom?" aku menarik tangannya lalu menuju ke arah kaunter. "One room, please."

***

"Mana plak si Taehyung ni? Kata nak duduk kat bar ni je. Ni dah takde dah, apasal dia ni?" aku menggaru kepalaku lalu memandang sekeliling untuk mencari Taehyung.

Mulutku ternganga. Mataku terbuntang luas. "Jangan-jangan...."

"Dia tengah buat benda tu dengan seseorang?"

tbc;

votement.

[√] M.D.M.C.S. | KTHWhere stories live. Discover now