*****
"Bilik 105... Bilik 105... Hah ni dia!"
Tok Tok Tok!
"Kim Taehyung! Aku tau kau ada kat dalam bilik ni. Bukalah pintu!" jeritku. Sekali lagi, pintu bilik itu aku ketuk.
Krekk...
"Ermmm...."
"Eh berbogel plak dia." kataku lalu tersenyum sinis. "Dengan sapa?" soalku lalu mengangkat-ngangkat keningku.
"Erm? Oh... Molla. But sedap gila." katanya lalu mengangkat ibu jarinya. Matanya yang terbuka separuh tadi terpejam semula. Mabuk betul dia.
Aku memetik jariku membuatkan matanya kembali terbuka. "Wae..?"
"Kau pakai tak protection?" soalku.
Dia terdiam seketika. Tangannya dihayun-hayunnya tanda menghalauku. "Kau kacau je aku tau."
"Wait, wait.." aku menahan pintu lalu masuk ke dalam. Pompuan yang terbaring atas katil itu kurenung. Dia kelihatan keletihan.
"Yah... Park Jisoo?"
Mata pompuan itu terbuntang luas. Dia duduk tegak. "O..oppa..."
"Hei, dia aku punya eh. Jangan pandai² nak ambil." kata Taehyung lalu tangannya menolak pipiku lembut. Sah dia mabuk sangat. Lembik!
Aku menolaknya ke tepi dan melangkah ke arah katil. Tubuhnya yang dibalut dengan comforter itu aku pandang. "Kalau appa tau, macam mana?"
Jisoo berdecit. Matanya dialihkan untuk memandang Taehyung yang terbaring lemah di atas lantai itu.
"Dia ada pakai protection tak?"
Jisoo terdiam seketika. Tubuhnya dipandang. "Oh shit!"
"Asal?"
"Dia tak pakai protection!" jerit Jisoo. Wajahnya kelihatan ketakutan.
Aku ketawa sinis. "Barulah kau tau! Sekarang kau nak buat apa? Merayu depan lelaki ni untuk dia bertanggungjawab?"
Jisoo mengetap bibirnya. Jari telunjuknya ditunjuk ke arah pintu bilik. "Oppa keluar! Jisoo nak bincang benda ni dengan lelaki tak guna ni!"
Aku menggulingkan bebola mataku. Aku merengus. "Ok fine. Make sure kau tak malukan nama family kita." kataku dan berlalu.
"Whatever."
***
Aku turun dari katil lalu memungut pakaianku yang berselerak di atas lantai. Aku menyarung pakaianku ke tubuh. Aku memandang lelaki yang terbaring di atas lantai itu dengan pandang geram.
"Hei, bangun"
"Yaishh... Bangun!!!" jeritku. Tubuhnya ke goyang geram.
"Ermm awak nak lagi? Tapi saya penatlah awak." aku memandang geram lelaki itu.
Klau macam nilh gaya dia sekarang, memang x bolehlh aku baaa berbincang. "Kau tunggu eh! Nanti esok aky nak settle benda ni!"
Aku menapak geram menuju ke pintu dan keluar dari bilik tersebut.
tbc;
votement.
YOU ARE READING
[√] M.D.M.C.S. | KTH
Fanfiction[21++] WARNING ! « Mr. Dingin + Mrs. Crazy Sex | KTH » "wehh aku peliklh. ada ke manusia bertopeng ais batu? bertopeng syaitan adalh tapi ni fuhh limited edition. susah nak cari" -park jisoo ° 60% dari kepala otak aku sendiri 40% from my friends ° j...