aiy rasa part ni mengarut so just baca je but don't forget to vote and comment.
*****
3 tahun kemudian~~
"JINAE JANGAN KACAU OPPA KAMU!!! AISHHH KAMU NI NAKAL BETULLAH!!!! DAH PEGI DARI SITU!!!"
"OMMA TOLONG DAHYUN!!!! SAENG DAHYUN SORANG NI BYUNTAE!!! HELP ME!!! T__T"
"MANADA JINAE BYUNTAE!!!! JINAE JUS--"
"Apa bising-bising ni hah? Chagi, Jinae buat apa kat sini and why korang jerit-jerit ni?" Taehyung yang dari menyiram pokok di belakang rumah menyoalku dan anak perempuanku. (Astaga ayat..)
"Anak oppa sorang ni lah byun sangat pegi skodeng oppa dia buang hajat!!!" Jinae aku pandang tengah tersengih-sengih sambil memandang abangnya. Kenapalah dengan anak aku sorang ni? Seram aku!
"Ouhh... wait what? Dia apa? Skode-- AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH ADEEE IKUT PERANGAI SAPALAH BUDAK SORANG NI!!!? SAKIT PERUT AKU!! Lucu juga ea anak aku ni pelik plak tu."
Lucu ke wehh?
"IKUT PERANGAI OPPALAH SAPA LAGI ADUUU!!!!!" Taehyung aku jeling. "Walaupon oppa byun but oppa tak pernah lagi skodeng chagi buang hajat. Kalau skodeng body chagi yang shekshi plus aummmm nyam nyam tu pernahlah siap pasang cctv lagi."
Keyh laki aku byun naMATEYYY!!!
Wait what? Apa dia cakap tadi??
SHITTTTTTTTTTTTTTT
KO IJO TAEHYUNG!!!!!!!
"YAAAAAHHHHHH BYUNTAEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
"Chagi sakitlah!!! Lepaslah adeee kesian ni lah hambamu yini T____T" rintih Taehyung sambil memegang tanganku yang tengah 'buat kerja' kat pinggangnya.
"BAIK OPPA BAGITAU BETUL KE TAK OPPA PASANG CCTV KAT BILIK KITA!!!???"
"Bukan bilik kitalah chagi but EX bilik chagi yang dah jadi bilik Dahyun ehehe..." sengihnya sambil perlahan-lahan mengalihkan tanganku dari pinggangnya. "Wait.. macam mana oppa pasang cctv tu and bila??"
"Lama dah oppa pasang. Masa tu chagi tengah mandi so oppa pasang cepat-cepatlah. Nasib baik oppa beli cctv yang kecil plus colour dia sama dengan dinding. So, taklah kentara sangat. Kalau chagi nak tahu, banyak video chagi masa dalam bilik tu oppa simpan ditempat yang paling selamat plus you donno kat mana." (Kalau korang dah lupa, buka pt. 11; Thanks K cau)
Patutlah masa tu... AISHHH JAHANAM KAU TAEHYUNG!!!!! AWAS KAU MALAM NANTI!!!! AKU BAGI BENGKOK DICK KAU!!!!!!! PADAN MUKA!!!!
"Papa mama cerita pasal apa? Kitorang nak tahu boleh??" soal Jinae sambil perlahan-lahan mendekati Taehyung lalu dipeluknya manja kaki Taehyung. KAU FIKIR KAU COMEL KE MACAM TU HAH?!!
"TAK BOLEH!! BUDAK BAWAH UMUR TAK BOLEH TAHU!!! DAH PEGI JANGAN KACAU OPPA KAMU!! SHUHHH SHUUHHH SHUHHH"
"Ishh nak tengok oppa pon tak boleh!! Kalau mama tengok papa boleh plak. Hmmmm! Jinae cau dap" (Wow swagnya adek Jinae kita siap dap plak tu.. ah SU WAG!!)
"Takpe nanti kalau Jinae dah besar plus kahwin, Jinae bolehlah tengok suami Jinae puas-puas. Oh ya, papa ada ajar oppa, papa cakap kalau nak perempuan tu suka kat kita, kita kena senyum kat dia lepastu kita jilat bibir kita plus gigit manja supaya dia melting tengok kita, right papa? And that's why oppa selalu perhatikan papa kalau tengok mama, mesti papa senyum-senyum lepastu jilat and gigit bibir dia then bila mama nampak, mesti mama senyum. And now I get it. Thanks papa."
YOU ARE READING
[√] M.D.M.C.S. | KTH
Fanfiction[21++] WARNING ! « Mr. Dingin + Mrs. Crazy Sex | KTH » "wehh aku peliklh. ada ke manusia bertopeng ais batu? bertopeng syaitan adalh tapi ni fuhh limited edition. susah nak cari" -park jisoo ° 60% dari kepala otak aku sendiri 40% from my friends ° j...