*****
"Sedap tak?"
"Aku belum makan lagi kau dah tanya. Sabarlah." aku berdecit. Aku memandang stu ayam tu sebentar sebelum memandangnya. Smirk. "Sebelum aku makan, kau ada bubuh racun tak dalam stu ayam aku ni? ofc lah adakan. Tak payah menipulah, aku kenal kau." Aku menolak stu ayam tu ke tepi.
Riak wajahnya berubah. Aish mamat ni. Kira bagus dah tu aku masakkan untuk dia. Kalau iye pon pujilah. Cakap terima kasih ke apa ke. Sikit pon kira okaylah tapi ni tak. Siap tuduh aku plak tu. Ni dah melampau ni! Sabar Jisoo sabar. Suami tu suami. Kang kene tampo dengan dia, tak bercakaplah kau nanti jawabnya. "Aku tak jahat sangat lagi nak bunuh kau. Tapi kau sendiri yang nak bunuh diri sendiri. Terpulanglah kau nak percaya ke tak, bukan hal aku."
"Hm.. yelah yelah" Aku mengambil semula stu ayamku lalu menghirup supnya. Oh gosh! sedapnya!! "Weii sedap nak mamposlah stu ni!!"
"Kalau ya pon tak payahlah sebut mampos tu." katanya tanpa memandangku. Aku curi-curi memandangnya. Well dia memang cantik. Mata dia mersinar, hidung dia mancung, bibir dia plak sexy plus comel. Aishh rasa nak makan je bibir tu. Kejap apa yang aku fikir ni??
***
"Kau balik lewat ke hari ni?" soalku sambil tanganku disilang ke dada. Dia menjelingku lalu sambung mengemaskan rambutnya. "Kesah plak kau eh?"
Aku mengetap bibirku. Baju kemejanya yang belum dibutang sepenuhnya itu aku pandang. Aku menggeleng laju, apa aku fikirkan ni??
"Apa pandang-ii?" perbuatannya terhenti. Senyuman sinis terukir di bibirnya. Dia mula mengalihkan pandangan untuk memandangku. "Tergoda?"
Aku menganga. Dengan pandangan tidak percaya, aku memandang matanya. Aku melangkah ke arahnya lalu membutang baju kemejanya yang tidak yang tidak terbutang. "Takde masa nak tergoda dengan lelaki macam kau ni."
Taehyung berdecit sinis lalu memandang ke arah cermin semula. Kolar baju kemejanya dibetulkan. "Kenapa? Tak percaya?" aku memandangnya selamba. "Aku ANTI lelaki dingin!" sengaja aku tekankan perkataan 'anti' itu supaya dia terasa. HAHAHA!
Kejam.
"So?" Taehyung mula melangkah ke arah pintu bilik dan pulas tombol pintu. Whadda? So? So?! Tu je?? Dia ni ada perasaan ke tak? Ke dia ni alien?
Aku mengejarnya dari belakang dan berhenti di depannya. "Move."
"Andwae. Kau kena dengar dulu apa aku nak cakap." kataku serius.
Taehyung merengus geram. Rambutnya yang kemas itu digaru sehingga serabut dibuatnya. "Ish serabut lah kau ni, pompuan. Cakaplah cepat!"
"Aku akan cari lelaki yang sanggup jadi suami aku dan appa kepada anak aku. Kalau aku dah jumpa lelaki tu, kau boleh ceraikan aku." kataku lalu tersenyum hambar. Jujur aku kata, aku tak tau aku rasakan apa lepas kahwin dengan lelaki depan aku sekarang ni.
Aku hairan. Selalunya aku memang akan rasa benci sangat-ii bila dengan lelaki dingin, sebab aku kan anti lelaki dingin. Tapi dengan Taehyung...
Molla. Pelik
"Ok." jawab Taehyung selamba dan berlalu untuk ke tempat kerjanya.
***
"Nah, duit you. Btw thanks untuk layanan you tadi. The best of the best!" lelaki itu mengangkat kedua-dua ibu jarinya sambil tersenyum lebar. Rambutku diusap. "Lain kali, layan saya lagi eh?"
Ok nice. Dia fikir aku ni pelacur ke nak suka hati layan dia bila dia nak hah!!? Aish geram plak aku! Tapi bila dia bayar aku, rasa macam best plak. Boleh kaya aku kalau aku layan dia tiap-ii hari. Hehe.. well I kan mata duitan ahahaha
Lelaki itu mencium bibirku dan berlalu dengan senyuman lebarnya yang masih melekat dibibir. "Cute boy." aku tergelak kecil lalu mencium duit yang diberinya tadi. "Senang sangat dapat duit dengan mamat bodoh tu."
"Jisoo!" aku memasukkan duit yang banyak tersebut ke dalam handbag kecilku lalu memusing belakang. Aku tersenyum. "Lisa!"
"Senyum lebar nampak. Berapa hasil hari ni?" soalLisa sambil menjongket-ii keningnya. Aku tersengih. "Cukup beli 2 kereta yang mahal."
"Daebak!" Lisa ketawa sambil bertepuk-ii tangan. Macam dia yang dapat plak. Excited benor dia ni. Tsk.
"Dahlah, aku nak balik. Nanti bising lagi lelaki kat rumah tu." kataku dan pantas berlalu. Nanti bising pula Lisa bertanya, 'Lelaki? Sapa lelaki? Kau dah ada pakwe? Kau dah ada husband ke?' Aii rimas aku.
tbc;
votement.
YOU ARE READING
[√] M.D.M.C.S. | KTH
Fanfiction[21++] WARNING ! « Mr. Dingin + Mrs. Crazy Sex | KTH » "wehh aku peliklh. ada ke manusia bertopeng ais batu? bertopeng syaitan adalh tapi ni fuhh limited edition. susah nak cari" -park jisoo ° 60% dari kepala otak aku sendiri 40% from my friends ° j...