mianhe sebab lambat update. aiy banyak kerja nak buat kat rumah so terpaksa tangguhkan dulu. Mianhae tau.. keyh aiy harap korang enjoy ye baca part ni.
#abaikantypojahanomtu.
*****
Mataku perlahan lahan terbuka. Aku melihat sekeliling, kat mana ni? Aku cuba bangun tapi tiba-tiba kepala aku berdenyut kuat. Auch! Sakit! Aku cuba memegang kepalaku tapi tanganku terasa berat. Aku melihat tepi, ni t-tangan Tae-Taehyung! Di-dia pegang tangan aku?
"Uh.. huh, Ji-Jisoo kau dah bangun?" aku pandang Taehyung, tangannya yang satu lagi diletak didahiku lalu ke pipi gebuku.
Bukan nak riak but it's fakta.
"Kau dah tak rasa pening? Tak sakit? Taknak muntah? Boleh bernaf--" aku menutup mulutnya menggunakan tapak tanganku yang comel plus lembut plus cantik.
Again it's fakta keyh. KE.BE.NA.RAN.
"Banyak cakaplah kau ni!" Taehyung memasamkan muka selepas itu berkata sesuatu. "Lerh.. aku fikirkan dia nak cakap aku ni prihatin ke, caring ke, ni tak dia cakap aku 'banyak cakap' lah plak." Aishh aku tak dengarlah lembab. Kuat sikit boleh tak?!
"Apa yang kau bebel tu?" aku pandang dia dengan kening terangkat. "Bukan urusan kau." aku jeling dia. Tch. "Btw, aku kat mana ni?" aku pandang sekeliling.
"Hospital Bahagia, tak nampak sekeliling putih?" jawabnya kasar. "Hish kau ni kenapa? Aku tanya baik-iikan?" dia jeling aku. Ek'eleh cungkilkan mata tu, baru tahu.
"Kat Hospital Seoullah sayang oi~" Keyh dia just call me sayang. Auu~~ so sweet. "Eh kau jangan perasan eh, aku just main cakap je 'sayang' tu." Dia ni boleh baca fikiran aku ke apa? Oh lupa. Alienkan.
Aku pandang dia selamba. "Apa pandang-ii?" Geez, perasannya laki aku ni. Aku membuat muka yang menjengkelkan, erti kata lain 'annoyed'. "Kau kan alien dari planet marikh, mestilah kena pandang kau, satu kali kaji pasal kau." aku kata selamba.
Aku tak tahu kenapa mood aku nak ehem-ehem tu takde sekarang. Aku dah boleh kawal nafsu aku ko--"Eh aku bukan alienlah!" Dia ni potong line orang nak berfikir je.
"Kau memang alien pon! Alien yang tak siuman!" aku gelak kuat-ii. "Kan bagus kalau kau macam tu setiap hari." aku berhenti dari gelak kalahkan pontianak. Apa maksud dia?
"Mean?" berkerut dahiku memandangnya. "Aishh! Pehal loading sangat kau ni?!" What? Aku tak faham so aku tanyalah. Janganlah marah aku.
"Amboi, mulut tu. Aku kerat 10 dengan sabit atok aku kang, menangis tak berlagu hengko nanti." Wow Jisoo, kau dah pandai derhaka dengan suami eh? Just nak bagitahu, neraka kirim cinta. Not kirim salam dah, lapok dah benda alah tu. Dia cakap kalau neraka kirim salam, orang dah tak peduli so dia tukarlah 'kirim cinta'. Biar seram sejuk sikit.
Keyh aku merepek apa ni? Back to story.
"Wuu~ takutnya aye!"
HADOII LAKI SAPA YANG COMEL NAMAMPUS NI!!!?? ADEDEE! RASA NAK TERKAM WEHH!! AISHHH SABAR JISOO SABAR!!!!!!!!
"HOI! KAU PEHAL GEDIK TETIBA NI?! BENDERA MERAH KE??!" jeritku. Sumpah! Aku rasa laki aku makan pil kuda. Hehe.. gurau.
"Gedik dengan chagi je. Salah ke?" soalnya manja. Keyh betol. Dia makan pil kuda satu bakul macam bakul kat rumah nenek moyang aku yang dah terbelah dua empat lima enam tujuh tapi diikat balik supaya tercantum semula. Kreatifkan. I know. Nenek moyang aku tu.
Tiba-tiba, aku terasa lengan kiriku dipeluk kemas. Taehyung. Amboi, siap gesel-iikan kepala kat bahu aku plak tu.
I'M LIKE WHAT THE FISHING MAN!!
KJHDXKJCSUGUG NJSGMCJUMSUHUXH MIUXUGIHGLU
ADUHHH TAEHYUNG KAU JANGAN BUAT AKU TERKAM KAU KAT SINI PLAKK!!! TAK PEPASAL KAU YANG TAK BOLEH BERJALAN NANTI!!!!!!!!
"Erm.. Taehyung? Kau dah kenapa ni? Sewel ke?" soalku. Mataku hanya memandang Taehyung yang sebijik macam anjing tah apa dah nama dia tu. Shopa? Sofa? Chofa? Chopa! Hah Chopa. Dalam Run ep. 23 tu.
Manja gila doh. Aishh! Nasib anjing kalau manusia dah lama dah virgin dia aku ngamp! Ok sambung.
"Saja nak bermanja dengan chagi oppa yang tersayang ni. Hmmm..." katanya lalu terlelap dibahuku.
Damn..
Macam nak nangis wehh. Terharu gila! First time dia tak dingin dengan aku. Ni yang makin sayang ni. Hmmm.. Kejap, dia bahaskan diri dia 'chagi-oppa' dengan aku?
Now, I should be happy or tumbuk muka dia sampai cacat?
tbc;
votement.
Wait!!
Hari ni aiy baik so aiy lanje video cute plus maigod!! Sapa yang dah tengok tu.. tengok je lah balik keyh? So enjoy!
YOU ARE READING
[√] M.D.M.C.S. | KTH
Fanfiction[21++] WARNING ! « Mr. Dingin + Mrs. Crazy Sex | KTH » "wehh aku peliklh. ada ke manusia bertopeng ais batu? bertopeng syaitan adalh tapi ni fuhh limited edition. susah nak cari" -park jisoo ° 60% dari kepala otak aku sendiri 40% from my friends ° j...