WARNING!!!! WARNING!!!!! WARNING!!!!
HOII WARNING HOII!!! DENGAR TAK NI WARNING!!!
part ni mungkin agak byun cikit tau. Sapa yang tak sanggup baca tu, tak payah bacalah. Sebab aiy yang menaip ni pon nak termuntah apalagi readers bacakan?!! Tapi yang otak dia yang memang all yellow and blue tu, dengan seluruh rela hati jiwa raga aiy dipersilakan baca.
lel *blekmun*
And once again
WARNING!!!!!!! ( 1146 Words )
ok enjoy the story.
*****
*bunyi ringtone*
"Sapa pula yang call sekarang ni?" rungutku lalu mencapai telefonku yang berada di atas meja kecil tepi katil.
Majalah mingguan yang aku tengah baca dicampak ke tepi. "Yeobuseyo?"
"Remember me?" Dahiku aku kerutkan. "Nuguseyo?"
"Kim Yugyeom immida." Aku berdecit lalu menggulingkan bebola mataku. "Sorry salah nombor." Aku yang ingin mematikan talian itu terhenti. Aku terdiam seketika. Tapi suara dia macam aku kenal je?? Hmmm sapa eh??
"You janganlah. You takkan tak kenal I? Ish pelupa betullah babe I ni. Cuba you ingat balik. Mana tahu ingat. Mana boleh you lupa I. I ni kan penting untuk you. Cuba ingat. keyh?" pujuknya lembut.
Keyh mamat ni dah kenapa? Kalau orang tak kenal, tak kenallah. Ish suka sangat paksa orang. Tumbuk kang baru tahu langit tu tinggi ke tak.
Tapi en.. asal suara dia tu familiar sangat eh?? Ish peninglah!! eh kejap... mungkin kot. Tanya dulu mana tahu betolkan. Belum cuba belom tahu. hehe..
"You ni... yang semalam tu ea?" soalku sikit teragak agak. Yelah takot nanti salah orang, tak ke malu. Nak simpan kat mana muka ni kalau salah orang. "You think?"
"I guess... so?" aku mengangkat bahuku tinggi walaupon aku tau dia tak dapat melihat perbuatanku. (keyh ayat. hahah)
"Yea, I lah tu, lelaki hensem plus kiut semalam yang you layan." jawabnya dangan lada yang menggoda. Nak buat aku tergodalah tu. Tak tergoda langsunglah saiton byuntae.
"Oh.. kenapa call?" soalku ringkas. Aku mencapai semula majalah mingguan yang aku campak ke tepi tadi.
"I call sebab....... I miss your sexy moan."
Aku tergelak lalu menggulingkan bebola mataku. "Really? Then, what do you do?"
"Bagi alamat you."
"You nak buat apa??" soalku pelik. Dia nak buat apa dengan alamat rumah aku? Takkanlah dia nak mencuri kot?? Ish fikir positif Jisoo.
"I nak terkam you habis habisan sayang." katanya. Amboi jujurnye. Aku terdiam. Oklah, aku pon tengah bosan ni. Why not? Aku teringat perlakuanya semalam. Aku tersenyum sinis. "xxxxx"
***
Ting Tong~
Dengan langkah perlahan aku mula menuju ke arah pintu utama. Skrin ditepi aku pandang. Senyuman mula terukir dibibir. "Sampai pon dia. Hensem je."
Aku membuka pintu dan tanpa diduga, pergelangan tanganku direntap dan bibirku dicium kasar. Aku pon membalas ciumanya dan dia mengendongku dengan ciuman yang masih belum terlerai.
Dia mula melangka ke tangga dan perlahan lahan menaiki anak tangga untuk ke tingkat atas.
Sesampainya di depan pntu bilik, pintu yang tidak tertutup rapat itu ditendangnya kuat dan membawaku masuk ke dalam. Tangannya menolak dadaku membuatkan aku terjatuh ke atas katil.
YOU ARE READING
[√] M.D.M.C.S. | KTH
Fanfiction[21++] WARNING ! « Mr. Dingin + Mrs. Crazy Sex | KTH » "wehh aku peliklh. ada ke manusia bertopeng ais batu? bertopeng syaitan adalh tapi ni fuhh limited edition. susah nak cari" -park jisoo ° 60% dari kepala otak aku sendiri 40% from my friends ° j...