BACA BAWAH NI!!!!!!
korang ada baca 'pt. 17; terima?' tak?? aiy ada cakap yang "throwback dia part seterusnya" right?? tapi aiy tak buat right? tu sebab aiy malas so aiy tak publish. sebenarnya aiy dah buat tapi malas nak sambung so malaslah nak publish. so hari ni aiy tetiba rajin aiy sambung and aiy publish hope korang suka. (kalau dah lupa, buka balik pt. 17; terima?)
sebelum tu aiy nak cakap yang part ni SMUT.
AGAIN SMUT
S.M.U.T.
SMUT!!!!!!!!
enjoy~
*****
Flashback
Aku mengundur ke belakang selangkah demi selangkah apabila Taehyung mula mendekatiku dengan bertemankan senyuman sinisnya.
Bukk!
SHITTT SHITT SHITTT SHITTTTT SHITTTTTTTTTTTTT!!!
DINDING JAHANAM!!! WHY KAU MUNCUL TIME NI JUGA!!!!
DAHLAH MUKA TAEHYUNG MENYERAMKAN!!!
Ppang!
Aku terkejut apabila tangan kanan Taehyung tetiba ada disebelahku. Ah shit! Dia ni sengaja ke apa?!!! Taehyung aku pandang memandang mataku sambil tangan kirinya bermain dengan hujung rambutku.
WEHHH APA JADI DENGAN TAEHYUNG AKU NI WEHHH MASYAALLAH SERAM PLAK AKU!!!
Tiba-tiba pipiku diusab lembut oleh Taehyung dengan tangan kirinya apabila puas bermain dengan rambutku.(aiy think ayat ni lucu lel) Bibirnya dijilat lalu digigt manja. Oh Taehyung please jaNGAN GODA AKU!!! AKU BARU JE HABES MANDI WOII!!!! KAU TAU TAK AKU BEREMDAM DALAM AIR BERJAM-JAM SEBAB NAK BADAN BERSIH JEE!!!!
"Apa kau cakap tadi?" kepalanya dimerengkan ke kanan. Oh DAMN!!! MULUT!!!!!!! NI SEMUA SALAH KAU!!!!!!! "Err... aku ta-tadi cak-cakap apa ea?" saja menyoal semula.
"Kau nak tahu?" aku hanya mengangguk perlahan-lahan. Taehyung mendekati telingaku lalu berbisik. "Kau cakap aku sheiton nirojim tak guna. Dah ingat? Aku pantang orang panggil aku dengan gelaran yang aku tak suka. So disebabkan kau buat aku marah, you should be punished little girl." telingaku dijilat lalu digigit manja.
YA TUHAN WAE TAEHYUNG JADI MIANG NI!!!! SAPA AJAR KAU HAH??
Aku merenget kegelian. Taehyung memandangku sambil perlahan-lahan mendekati wajahku lalu dia mencium bibirku lembut. Aku terkejut dengan kelakuannya sebab Taehyung tak pernah jadi berani sebelum ni. TANG MANA YANG RASUK LAKI AKU NI HAH?
Aku menolak tubuhnya kuat tapi apakan daya, Taehyung terlajak kuat. Lama kelamaan aku membalas ciumannya. Ciuman makin lama makin agresif. Taehyung menggigit bibirku bagi membenarkan lidahnya masuk. (Ayat aku macam ayat budak nerd.. keyh takde kena mengena)
Terbuka sahaja mulutku, Taehyung terus memasukkan lidahnya. Tangannya mula merayap dikeliling pinggangku dan masuk ke dalam bajuku. AISSHHHH TAEHYUNG!!!! JANGAN NAKAL SANGAT NANTI KAU TAK BOLEH BERJALAN!!!!
Dia meleraikan ciuman. Masing-masing mencari udara. Taehyung membenam wajahnya dileherku sebentar lalu mencium leher jinjangku. "Ahh oppa~"
Taehyung mengangkatku lalu dibawah ke katil. Badanku ditindih lalu dia menyambung kerjanya yang tergendala. HAHAHAHAHAHAHAH lel. Tanganku yang setia disisi Taehyung digenggam erat.
Aku mula sesak nafas apabila Taehyung mengigit leherku. Ganasnya oppa aku ni~~ Ni yang makin sayang ni!! Tangannya perlahan-lahan membuka butang bajuku lalu terserlahlah bra merahku MUAHAHAHHAHAHAHAHA keyh gila.
YOU ARE READING
[√] M.D.M.C.S. | KTH
Fanfiction[21++] WARNING ! « Mr. Dingin + Mrs. Crazy Sex | KTH » "wehh aku peliklh. ada ke manusia bertopeng ais batu? bertopeng syaitan adalh tapi ni fuhh limited edition. susah nak cari" -park jisoo ° 60% dari kepala otak aku sendiri 40% from my friends ° j...