pt. 20; Ouhh

2.5K 129 3
                                    

AIM BACK MUAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAH MISS ME?? I KNOW YOU DON'T BUT TODAY I WANT TO ASK  SOMETHING.

KORANG NAK AIY PANJANGKAN LAGI CITE NI OR TAK PAYAH?? I mean panjangkan like ada yang datang kacau hidup taesoo and then taesoo cerai and then get back balik. so how? kalau nak, aiy on jerr tapi lambatlah update dia HOHO

kalau yang tak nak panjangkan, next chap ni LAST PART HAHAHAHAHAHAUAHUUUUAAAAA MACAM TAK SANGGUP NAK BUAT LAST PART!!! T______T

so just comment kat sini you all nak aiy panjangkan or not.

ENJOY!!!

I HATE SILENT READERS!!

REMEMBER THAT!!!

*****

"Say-- I mean kau buat apa kat sini?" tanya Chanyeol. Aku kaku. Muka yang selama ni aku cari ada depan mata. "Chagi? Sapa ni?"

Lantas aku tersedar dari lamunan dengan soalan Taehyung. "Er.. Oppa ni... Cha-n-ye--"

"Chanyeol, Park Chanyeol. Aku ex namchin dia. Kau plak sapa?" soal Chanyeol sambil menghulurkan tangannya untuk berjabat tangan. Taehyung pon menyambutnya.

"Taehyung, Kim Taehyung. Aku suami dia." kata Taehyung dia tenang tanpa senyuman. "Oh! Yahh Jisoo! Kau kahwin tak bagitahu aku! Sampai hati!" bibirnya dicebik tanda protes.

"Err.. mianhe." ujar Jisoo dengan senyum janggal. "Hmm sokay. Ermm.. dah berapa bulan?" soal Chanyeol sambil memandang perutku.

"dah nak masuk 7 bulan." jawab Taehyung yang dari diam je. Jeles ke abangku sayang oii? "Wahh. Anak ke berapa?" soalnya lagi.

Eeiyy banyak soallah telinga capang ni!! 

"Anak pertama. Kau plak bila nak kahwin? Still single ke bro?" kali ni Taehyung plak yang soal ditambah dengan senyuman sinis dia. ffuuhh gugur bulu jari aku.

Chanyeol ketawa kecil dengan soalan Taehyung. Lucu ke wehh? Kena sampok ke woii? Dah Taehyung jom nanti berjangkit plak. Tak pepasal anak aku sewel macam si telinga capang ni. Taknak aku. Seram wehh kalau dalam rumah ada yang sewel. Tak silap hari aku ngan Taehyung pon sewel kena jangkit dengan anak sendiri.

"Aku d--"

"Appa!!" jerit seorang gadis kecil berlari anak ke arah Chanyeol lalu dipeluk kakinya. Mukanya seperti lepas nangis.

Comelnya~ T---T

Aku harap anak aku lagi comel dari budak tu sebab bapak dia hensem dan macoh plus comel namampos dan satu lagi! SPERMA DIA PALING BERKUALITI DI DUNIA INI!!! Huh!

Chanyeol mencangkuk(?) bagi samakan tinggi dengan gadis kecil itu. Lantas gadis kecil itu memeluknya. Chanyeol tersenyum lalu mengusap kepalanya.

"Kenapa ni cayang huh? Dah jangan nangis. Tak cantik anak appa kalau nangic." pujuk Chanyeol sambil mengeka air mata gadis kecil itu.

Wait.. cayang? Appa?

Seolma...

"Oppa!" jerit seorang wanita yang cantik dari jauh. Aku pandang dia yang berlari anak ke arah kami. Sapa perempuan ni? And why dia panggil Chanyeol oppa?

Seolma...

Meanwhile......

"Oppa!" jerit seorang wanita dari jauh. Wajahnya aku pandang lama. Wait.. asal macam pernah nampak?? Sampai sahaja, dia terus mencangkuk lalu memeluk gadis kecil itu.

[√] M.D.M.C.S. | KTHWhere stories live. Discover now