Pada masa yang sama di kelas 5DH ;
" intan. Kau ada air tak? Aku dahaga ah. "
-rara-" ada, air mineral ni. Ambik ah " intan menghulurkan sebotol air mineral kepada rara.
" alaaa bukan air ni " rara menjuihkan bibir dia sambil membuat muka sedih.
" habis tu kau nak air apa? Kata dahaga "
" hehe. Aku nak... AILOVEYOU! " rara menepuk tangan seperti budak kecik.
Rara umur 17 tahun ya jangan ingatkan aku aku tahu.
" ew fakof setan. Geli aku " -intan-
Yugyeom yang mendengar perbualan diantara dua rakan ni pun menyampuk,
" rara! Apeni. Jangan la gurau gitu. Jeles ah. I'm yours you're mine okay " yugyeom pun memberi jelingan yang tak berapa nak menjadi sebab dia tkleh acah acah garang ngan crush dia tu.
LMAOYUGYEOMNGANPEREMPUANPUNNAKJELESKESIA 😂😂😂
rara dah buat muka , what-the-fck-man.
" halah yug lek ah takut sgt buah hati dia kena kebas. " bambam menjalankan rutin harian dia, iaitu membuli si yugyeom ni.
" huyoyoyooOo yug tangkap cintan cintun ngan rara la wuwuwuw "
" ship kapal boat yugra foevah! "
" pinponpinpon traffic jam kapal nii "
Habis satu kelas 5DH menyakat yugyeom and rara ni. Pipi memasing pun dah merah2 , as always.
" INTAN! RARA! HANA! UMMI! "
Seperti yang dirancang oleh gang wannababes, nayeon, yerin, hani and chaeyoung masuk ke kelas 5DH utk menyerang musuh mereka, intan, rara, hana, and ummi. Mereka serang dengan cara yang lebih kurg sama dengan Wendy, jihyo and mina buat, like tarik rambut ,simbah air, koyakkan buku etc. Semua terkejut. Got7 esp yugyeom ,jinyoung, youngjae and Jackson lagi la terkejut. Buah hati diorg tetiba kena serang camtu. Lagi la, diorg tak sempat nak defend. Sebab benda tu berlaku secara mendadak. Faham en ?
Nayeon sebagai wakil memberi amaran kepada intan, rara, hana and ummi, " korg dengar sini eh. Korg jgn dekat lagi dengan got7 oppa kitorg, diorg kitorg punya. And intan... Jinyoung aku punya. Jangan nak perasan. Korg tak layak nak jadi girlfriend got7 oppa "
" ya nayeon ssi! Apa masalah kauuu?! Asal kau buat intan camtu!? "
" alaaa oppa ~ nayeon nak defend relationship kita ~ "
" ini bukan relationship . Ini relationtahi. "
Nayeon terkejut bukan kepalang dengan kata2 kasar jinyoung.
" hana! Are u okay? "
" ummiii neo gwaenchana!? "
" rararara. Okay kee. Damn yerin. Kau takde hak nak buat camni. You're not even mine! Kita tak claim apa2 k " bidas yugyeom.
" alaaa yugyeomie oppa~~ "
" dah ah yug. Intan, ummi, hana. Jom blah"
Rara, hana, intan and ummi mengemas barang nya dan keluar dari kelas.
" wait... Aku rasa liyah, mirah and aing pun.. "
Jaebum, mark and bambam terus berlari ke kelas 4DC. Sampai nya diorg kat situ, dia tak nampak pun batang hidung diorg bertiga.
YOU ARE READING
together || igot7girls
Fanfiction" im not afraid of anything , because you were there " Start ; 170408 end ; This fanfiction is particularly made for my 6 precious friends , intan , rara , hana , ummi , aing , and liyah ❤ Maafkan la saya , amirah aka bini baem , kalau cerita ni...