Keesokan harinya, di kelas 5DN;
Igot7girls datang awal ke sekolah utk menjalankan misi membalas dendam diorg terhadap gang wannababes . Queenka2 gedik tu sememangnya silap utk memilih utk mess up ngan diorg . Memang diorg akan balas balik. Benda baik balas baik, benda jahat balas jahat.
" weh mana meja dak2 gedik tu? Aku tak sabar nak letak 'hadiah' diorg from 'secret admirer' diorg ni ekekekekke " -mirah-
Semua member ada kerja masing2 di situ. Hana and rara jaga pintu depan dan belakang , kawal dan bagitau member lain kalau ada org nak masuk dalam kelas tu. Liyah letak camera kecil, dekat depan kelas tu. Yelah, diorg semua nak tgk reaction queenka2 tu lepas tgk 'hadiah' diorg tu. Aing, gi longgarkan skru kerusi wendy. Em. Dia nak tgk gak wendy jatuh terjelepuk macam nangka busuk en. Ha malukan org sgt. Biar dia mendapat gak.
Dalam tangan mirah skrg ni ada dua kotak, di tangan intan ada dua kotak dan tiga lagi dekat ummi yang cantik dibalut ngan pembalut yang fancy. Mirah letak dua kotak tu di bawah meja mina and wendy, intan letak di bawah meja nayeon, jihyo and ummi pulak letak di bawah meja yerin, chaeyoung and hani.
" siap guys. Dah jom2 gerak sebelum org sampai. " arah intan. Semua member igot7girls cepat2 keluar, dah keluar tu, diorg gelak cam org jahat dalam movie selalu gelak lepas dia mendajalkan org.
Ha gitu ah diorg gelak.
" wahh, boleh tahan gak en setan kita ni? " tanya liyah dengan gelak yang tak habis2 tu.
" skali skala. Mmg mendapat la diorg tu. Serang kita sangat enn " balas ummi.
💚💚
" omo guyss look! Aku dapat hadiahh laa. Ni mesti dari jackson aku nak mintak get back kannn " hani menjerit dengan penuh teruja, sambil buat gaya gedik2 dia.
At the same time hani nampak hadiah dia tu, member gang wannababes perasan gak kotak bawah meja tu. Diorg ambik. But, time tu wendy tak perasan lagi. wendy nak duduk. Since dia tak tahu yang kerusi tu telah didajalkan oleh aing, dia pun duduk. And....
As expected, wendy jatuh cam nangka busuk. Habis semua org tengok. Pergh malu habis.
" auchh... Sakit bontot aku. BODO LA KERUSI NI " wendy menggosok-gosok bontot dia tu.
Kerusi be like; " dah la aku didajalkan. Pastu dilabel bodo pulak. Dugaan dugaan"
Gang wannababes menolong wendy bangun. Chaeyoung pergi ambik kerusi budak classmate diorg yang tak masuk kelas lagi dan gantikan kerusi wendy yang rosak tu. Ah lantak. Diorg takleh marah queenka kan.
Masa wendy bangun tu dia pun perasan ada kotak dekat bawah meja dia. " eh, aku pun dapat ah guys. Yeay ni mesti dari mark aku "
Sakit bontot yang wendy alami bilang begitu saja bila nampak kotak tu.
" kan kan. Ni mesti dari got7 oppa kita. Aku agak dah diorg suka kita. Bkn minah2 tu semua. Arghhhh jaebumiee oppa! " jihyo membuat gaya gedik dia pulak.
" jomm bukak sesama guys "
" jom "
" 1.... "
" 2.... "
" 3..... "
Nak tahu tak hadiah apa?
Dalam kotak tu, ada tepung. Atas tepung tu pulak ada telur mentah yang banyak, pastu ada lipas, lipan or tikus getah. I mean yg fake punya k. Gang wannababes tu nampak and...
" argghh omg lipass ewwjnzznja "
" wehhh lipannn aku takuttt "
" wehhh apa ni tikus ew shireoyooo! "
Memang terpelanting ah kotak tu dari tangan diorg! Lagi teruk, tepung2 and telur2 mentah tu melekat kat badan diorg . Ada yang sampai naik atas meja sebab takut sgt ngan natang2 fake tu.
Weh chill bodo, tu natang fake je 😂😂
Mmg chaos ahh kelas tu dengan jeritan gedik mintak tolong diorg tu.
Kebetulan, got7 otw nak gi kelas diorg, 5DH. 5DH dekat je ngan kelas 5DN, so kena lalu kat kelas 5DN. Got7 nampak la chaos dalam kelas 5DN. Diorg gelak terbahak-bahak.
" la ni ke rupanya rancangan diorg tu? " -youngjae-
" pandai betul crush2 kita tu. Ni makin syg ni" -yugyeom-
Oh yug, kau syg rara je boleh 😂
" weh gais jap. Nak jumpa mina " bambam masuk ke dalam. Dia berjalan ke arah mina. Mina nampak bambam, senyuman dia terukir di bibir.
" oppa! Help me pls " mina cuba memegang lengan bambam tapi bambam mula2 dah elak dah.
" kau jangan pegang aku. Kotor baju skolah aku ni nanti "
" how dare u oppa! U brokeu my hearteu. " muka mina dah nak nangis dah srs. Bambam smirk.
" sorry la mengganggu. Tapi aku nak cakap tiga patah perkataan je ngan kau . Kita break. Bye " bambam berlalu pergi dengan senyum penuh acah innocent dia tu.
Mina pulak? Dah nangis meraung dah dalam kelas tu.
" woi bam. Kau cakap apa ngan mina? " -yugyeom-
" aku break ngan dia. And percaya atau tidak yang aku break gak ngan gf2 aku yang lain " bambam cerita, senyuman puas still terukir di bibir nya yang tebal tu.
Auch, bibir tebal = ̄ω ̄=
" woahh. Dah insaf ke ? Nak cuci tangan jadi playboy ni? " -jaebum-
" lebih kurg ahh abhahaah " -bambam-
" but wait guys... Kalau playboy perangai gini en, means dia jatuh cinta betul2 dah. Oh bambam ,kau jatuh cinta ngan siapa? Mirah eh? " -jackson-
" pale hotak kauu " bambam memukul kepala jackson dengan botol air mineral di tangan dia. Jackson mengaduh kesakitan.
" sakit la setan! "
" kesah pe aku "
Member got7 pun gelak melihat pertelingkahan jackbam ni yang macam budak kecik ni.
Semua murid one hearteu seoul high school pun masuk ke kelas masing2 . Pembelajaran bermula seperti biasa sampai la habis waktu sekolah. Habis je waktu sekolah, igot7girls singgah jap dekat kelas 5DN utk ambil kamera kecik tu .
" ofc lawak en react diorg "
" ofc ah. Padan muka "
💚💚
Di rumah igot7girls, diorg memasang rakaman tu di laptop. Diorg memang gelak habis-habisan bila part reaction gang wannababes tu dimainkan. Mmg chaos gila do. Igot7girls membrikan high five sesama sendiri , berpuas hati sebab dendam mereka terbalas.
Last update and stop for awhile sampai habis pititeuri. Dont miss meh and my ff. HAHAHAAHAHA im out!
YOU ARE READING
together || igot7girls
Fanfiction" im not afraid of anything , because you were there " Start ; 170408 end ; This fanfiction is particularly made for my 6 precious friends , intan , rara , hana , ummi , aing , and liyah ❤ Maafkan la saya , amirah aka bini baem , kalau cerita ni...