Defliyah;
Pelik? Of course.
Banyak2 tempat, kenapa rooftop jugak jaebum pilih untuk jumpa liyah.
Boleh je gi kantin ke, lobi ke, Padang ke, bilik-
Kk tak. Rooftop jelah dah author kata rooftop rooftop la duhmak.
So lepas je tamat persekolahan, merdeka mmg merdeka, but excited nak jumpa crush tu membuak-buak dalam diri liyah. Cepat2 liyah mengemas barang dia and pergi ke rooftop.
Dengan earphone yang tersumbat di telinga and lagu yang dipasangkan dalam fon liyah, liyah meneruskan langkah nya ke tangga dan naik sampai ke rooftop. Nasib baik la kelas liyah tu tingkat tiga, tingkat tiga tu dekat dengan rooftop, so tak payah lah liyah berletih naik tangga ni.
Dah sampai, liyah terus mencari jaebum.
Terkejut, sbb dia nampak jaebum tengah berdiri dekat hujung bangunan sekolah tu.
Mata liyah terbeliak, baru nak jerit suruh jaebum turun, jaebum dulu bercakap, " ahh liyah. Finally u re here "Jaebum turun. Dia datang mendekati liyah yang kaku.
Liyah melepaskan keluhan lega. Ingat jaebum nak terjun tadi.
" asal liyah mengeluh? " jaebum mengerutkan dahi. Liyah jawab, " ingatkan jaebum nak terjun tadi. Terkejut "
Jaebum giggle bila dengar jawapan liyah tu. " aniyo, jaebum saja je, nak tgk pemandangan "
"Tapi tak perlu kot berdiri situ "
Jaebum gelak lagi
K aku tak tahu apa yang lawak. Izinkan aku tampar Si jaebum ni
" yelah2 mianhae. "
" asal jaebum ajak liyah jumpa sini? "
" jom duduk kat bangku tu dulu, jaebum ada bawak makanan, takut liyah lapar. "
Liyah senyum Dan mengangguk . Mereka berdua pergi ke arah bangku kayu.
Ada pizza dalam kotak besar, cola dua tin.
Ohmygod sejak bila jaebum prepare semua ni ? Takkan ponteng semata2 nak beli ni.
Okay guys bersangka baik pls maybe doraemon tolong dia ha manatau kan.
" laaa ni mmg nak lunch sini ke apa? "
-liyah-" aha, jaebum nak lunch ngan liyah lagipun jaebum ada smth nak bagitau " -jaebum-
Mereka berdua pun duduk menghadap antara satu sama lain.
" bagitau apa? " -liyah-
" makan dulu, nanti jaebum bagitau " -jaebum-
YOU ARE READING
together || igot7girls
Fanfiction" im not afraid of anything , because you were there " Start ; 170408 end ; This fanfiction is particularly made for my 6 precious friends , intan , rara , hana , ummi , aing , and liyah ❤ Maafkan la saya , amirah aka bini baem , kalau cerita ni...