024

24 5 16
                                    

Ummijae;

As youngjae said, ummi diarahkan oleh saem wooyoung untuk tunggu dia Kat bilik muzik.

Hmm, Hairan jugak, saem wooyoung nak bagitau apa dekat youngjae and ummi?

Ummi pun sampai dekat bilik muzik tu. Masa dia nak masuk tu, dia nampak youngjae tgh main piano Dan nyanyi , dia mainkan lagu, talking to the moon, yang dinyanyikan oleh seorang artis barat kesukaan youngjae, Bruno mars.

Ummi tak pergi terus dekat youngjae, dia nak dengar youngjae nyanyi and main piano sampai habis dulu, so dia bersandar dekat pintu bilik muzik tu.

I know you somewhere out there,
Somewhere far away,

Memang suara youngjae sedap Gila, lagi2 part dia hit highnote dalam lagu tu. Terasa goosebump and sebak pulak ummi. Mmg suara youngjae.. Sedap Gila Gila Gila. Layak Sgt jadi artis kpop ni.

Bila youngjae habis nyanyi lagu tu, ummi tepuk tangan, bersiul-siul lagi ha

" youngjae jjang!! Youngjae jjang!! "

Youngjae pun terkejut jugak la, tapi dia tersenyum sambil pergi ke arah ummi yang duk senyum2 gak tu.

" dah lama sampai? " Tanya youngjae. Ummi mengangguk laju sambil menjawab, " dah lama. Mmg nak masuk pun. But I got distracted by your voice . Sedap Gila. So taknak kacau and dengar sampai habis. Youngjae layak jadi artis kpop la. Jjang jjang jjang! " ummi menunjukkan dua2 thumbs up dia . Youngjae giggle.

' melt aku camni kalau dia buat muka comel Hari2 . Ni pun rasa nak bergetar lutut ni. '
Bisik hati youngjae. Dia mengeluarkan kinder bueno dari poketnya Dan bagi dekat ummi.

" omo! My fav. Gomawo youngjae "

" dah jom duduk Kat sini "
youngjae perlahan menarik tangan ummi Dan mereka berdua duduk di bangku depan piano tu.

" actually, mmg cita2 youngjae and member lain nak jadi artis kpop. Kitorg nak debut as one group. "

" wahhh jinjja? Daebak "

" oh ya. Mana saem wooyoung? Kata nak jumpa. Ummi melihat ke arah pintu, kemudian ke arah youngjae.

" emm.. Ummi. Senanya saem wooyoung takde cakap pun. Youngjae sengaja je suruh ummi dtg sini sbb Ada benda nak cakap " youngjae tersenyum kambing, sampai keluar eyesmile dia.

Comel 〒▽〒

Ummi tak bagi respond apa2 , dia cuma diam and tgk youngjae dengan Mata yang berkelip lambat2 .

" er. Mianhae ummi. U-ummi- "

" oh, tak marah pun, boleh gak berdua-duaan dgn youngjae. "

Act, ummi tak sedar pun dia cakap camtu mula2 , time dia tersedar tu dia tersedak.

Woi malu woiii (;'ຶДຶ ')(;'ຶДຶ ')(;'ຶДຶ ')

Youngjae menghulurkan air mineral nya kepada ummi, " nah, ambik air youngjae ni. Lain Kali makan elok2 "

Perlahan-lahan ummi ambil, Dan minum.

Dia minum air bekas youngjae gais : )

It's an indirect kiss gais : )

Ummi minum, kemudian dia menghulurkan balik botol tu.

" gomawo. Ha youngjae nak cakap apa tadi? "

Bagi mengurangkan rasa malu and bahang yang makin terasa di muka ummi, dia cepat2 tukar topik. Youngjae giggle je tgk ummi skrg ni.

" youngjae suka ummi "

together || igot7girlsWhere stories live. Discover now