028

8 2 3
                                    

" WEHHHH aing kau lambat lagi ke dalam tandas do!? Aku nak tercirit ni cepat la woi " -ummi-

" korang korang Ade nampak lip tint aku tak? Halamak lip tint kembali laaa kepada tuan mu sekaranggg!! " -rara-

" senyap sikit la! Aku nak makan pun tak aman " -intan-

Ya, camni la hidup Igot7girls, tak pernah tak normal. Ada je benda bising yang diorg selalu buat. Walao, such a mess.

" aduh, lambat lagi ke sia diorg nak bersiap? Kang terlepas flight kang lagi kabut. " -mirah-

Lebih kurang 30 minit kemudian, semua dah bersiap dan terus pergi ke airport. Bila sampai, igot7girls nampak got7 tengah menunggu di ruangan Yang disediakan di airport.

Yang bestnya, ada parents aing dan parents mark, auch 😚❤

Jaebum, jinyoung and Jackson tengah tidur. Yang lain tu tengah main gadget. Tetiba timbul tanduk dekat kepala hana ni, dia slow2 pergi kat jackson dan pukul topi dari atas ( pandai2 la korg imagine sendiri HAHA). Jackson terkejut, muka dia memang takleh blah sekarang.

Hana pulak dah bantai gelak, nasib baik takde orang notice.

" ya! Terkejut tahu tak!? Nasib baik tak kena heart attack " jackson pun buat muka nangka basi dia tu.

" alelele nak majok ke? Majok ah takde sapa nak pujuk " -hana-

" eh ade ja. Hani boleh pu- "

Bedebuk! Bunyi tumbukan dari hana ke bahu sado jackson.

" sebut nama minah gedik tu lagi, dapat lebih dari ni" -hana-

" kekekekeke, ade orang jealous laaa " -jackson-

" korang ni pehal duh lambat, aku ingat korang dah sampai, alih2 kami yang lelaki ni sampai dulu " -jinyoung-

Aik, bangun dah?

Kalau aku, aku tidur mati lagi ni tau 😗

Serentak amirah, intan, Dan liyah memberi respon sambil menuding jari ke arah aing, rara, ummi and hana. " diorg ni ha lambat! "

Sambil buat muka 😑

Got7 menggeleng-gelengkan kepala diorg.

Alahai...

Rara, ummi, hana ngan aing pulak tersengih-sengih, cam kerang busuk.

Aku rasa diorg lagi busuk dari kerang

"Liptint rara hilang, rara neun dukdanghae! Hmph hmph ! "

Krik krik,,,

Krik krik,,,,,

" ayeee my babyyy cooo cuteee ㅠㅠ nanti yugie beli yang baru ehh untuk babyyy " kata yugyeom sambil mencubit kedua-dua belah pipi rara.

Adegan ini telah di 'witness' oleh ahli2 got7 Dan igot7girls. Diorg rasa diorg dah tak berpijak kaki ke bumi dah ni.

Geli yang amet.

Sudahnya, mereka buat hal masing2 sampai la Ada pengumuman tentang flight mereka yang akan bertolak ke L

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sudahnya, mereka buat hal masing2 sampai la Ada pengumuman tentang flight mereka yang akan bertolak ke L.A dalam masa 20 minit je lagi. Mereka semua pun cepat2 bangun, ambil semua barang dan pergi ke balai berlepas.

" L.A! WE ARE COMING! "

💚💚💚

Dalam kapal terbang, kalau dengan got7 dan igot7girls, memang takkan aman. Lagi2 kalau kau tidur, pastu kau jenis yang cepat tersedar kalau bunyi bising etc.

Sebab got7, igot7girls and monyet2 kat hutan tu memang takde beza guys! Bising gila, pastu, kalau salah seorang di antara diorg ni tidur, memang akan ada yang buat prank.

Mangsa yang selalu kena, baemirah.

Alkisah, dua manusia ni tengah tidur. Pastu member lain pun sepakat la nak prank. Habis diorg conteng muka bambam ngan mirah.

Dah la dua makhluk tuhan ni jenis tidur mati, pastu sorang pakai headphone, sorang lagi pakai earphone.

Ha bagus la.

Sempat lagi member lain ni ambik gambar!

Dunia ini terlalu kejam ya.

Tak tak tak, nasib baik diorg ni ambik flight yang private punya tau, so memang boleh create suasana yang macam pasar malam tuh.

Parents aing ngan parents mark hanya mampu menggeleng kepala mereka sahaja.

<3 

finally , setelah beberapa jam duk dalam kapal terbang, diorang pun sampai lah dekat LA. That time, driver family mark datang jemput mereka semua. Pada hari tu, diorang just berehat dekat rumah family mark. Penattttt. Esok2 je pergi Jalan2 tu okie!!!

together || igot7girlsWhere stories live. Discover now