Bir yıl sonra...
"Hadi uyan baba uyan! "
"Ne var? Daha erken değil mi ya? "
"Kalk hadi baba kalk! "
"Ahh! Kızım dur çimdikleme, ne yapıyorsun? "
"Kalk dedim sana kalk! "
"Okula mı geç kaldın? "
"Baba ne okulu? Tatildeyiz. "
"Ee neden erken kalkıyoruz? "
"Akşama nikahınız var baba kalk. "
"Ne nikahı?... Aa doğru ya bir de nikah tazeleme işi çıktı. Gel buraya cimcime... "
Tuttu kollarından; çekti kendine doğru. Okşadı saçlarından; öptü alnından... Bir daha... Bir kez daha...
"Baba dur saçımı acıtıyorsun. "
"Aa özür dilerim prenses. Hadi git annene yardım et bakalım; ben geliyorum. "
Cevher attı kendini lavaboya; Zehra gitti mutfağa...
Aynada bir güzel süzdü kendini. Bir yıl öncesi geldi aklına. Ne felaket bir seneydi. Saçlarına düşen aklar, alnında beliren çizgiler ve kaybettiği sol kolu... O senenin hatıralarıydı hepsi. Mutluydu şimdi. Hiç olmadığı kadar mutluydu çekirdek ailesiyle; Zehra ve Zümrüt ile...
"Zümrüt! Zümrüt! Gel buraya! "
Zümrüt, geldi elini kurulaya kurulaya...
"Günaydın hayatım. "
"Sana da günaydın benim yaşama sebebim. "
Öptü dudaklarından Zümrüt'ün. Alkışladı bu sahneyi Zehra.
"Sen niye alkışlıyorsun? "
"Hiiiç "
Çekti sandalyesini; oturdu. Her sabahki gibi gazetesini aradı gözleri.
"Gazetem yok. "
Anne kız bakıştılar Cevher'e çaktırmadan.
"Size diyorum gazetem yok. "
"Ee ne yapalım yani Cevher? "
"Ne demek ne yapalım Zümrüt. Ben gazetesiz yapamam. "
Kızına göz kırptı Zümrüt. Ayağa kalktı; koştu hemen mutfağa. Mutfaktaki dolaplardan birini açtı. Çıkardı gazeteyi; sakladı arkasına...
"Ne var senin arkanda? Bana bakın ne işler çeviriyorsunuz siz benim arkamdan? "
Uzattı gazeteyi babasına. Gülücükler açtı Cevher'in yüzünde.
"Gazetem! Gazetem! "
Başladı gazetesine göz gezdirmeye. Kafasını kaldırmadan emretti Zümrüt'e.
"Omletimi de getirsene! "
"Emredersin Cevher Bey, başka bir arzunuz? "
"Yok "
Omleti de geldi Cevher'in. Her şey tamam olduğunda başladılar kahvaltıya. Heyecanlıydı Zümrüt. Kocasından da aynı heyecanı bekledi.
"Heyecanlı mısın? "
"Yoo niye ki? "
"Cevher kafa mı buluyorsun benimle? Akşama nikahımız var. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bahtım Bahtım
Fiction généraleBu hikaye yaşanmış bir olaydan yola çıkılarak kurgulanmıştır.Kötü bir şekilde karşılaşan iki kişiyi ve bu kişilerin karşılaştığı akılalmaz sürprizleri konu edinmektedir.Aksiyon sevenler için uygun bir kitaptır.İçerisinde kafa karıştırıcı sorular bar...