Egész éjjel virrasztottunk. Filmeket néztünk, fiúkról beszélgettünk és iskola kezdésről. Elég hamar el is érkezett a reggel. Elsőnek Kriszti és Lisa érkezett meg, majd a többiek.
-Most akkor elmegyünk az erdőbe és megkeressük azt ami megijesztett? - kérdezte Brian.
- Mi van ha egy gyilkos az és pont miránk van kiéhezve? - kérdezte Lisa.
-Semmi gond. - próbáltam nyugtatni a többieket. - csapatokban fogunk menni! - jelentettem ki határozottan.
- És ki kivel lesz? - Victor kérdése mindenkit izgalomba hozott.
-Cetlire felirjukna nevünket és igazságosan kiosztjuk három csapatba a cetlire felírt neveket.
Mindenki megragadott egy papír darabkát és egy tollat, majd összehajtogatva beledobta az egyikünk sapkájába.
-Hárman húzunk egy-egy fecnit...Lisa,Brian,Victor ti húzzatok egy nevet, persze ha sajátodat húztad vedd ki.
Húztak. Lisa elmosolyodott és kikiáltotta:
-Kriszta téged húztalak - majd egymás nyakába estek.
-Brian te kit húztál?
-Lorit. - Lorival összenéztünk és máris tudtam, hogy mire gondol...
-Akkor te meg Dorotyt húztad. - mondta szomorkásan Brian.
Vajon most érez irántam valamit, hogy elsavanyodott az arca vagy más jutott az eszébe? Igaz úgyse fogom meg tudni.***Vichtor szemszöge***
De jó... Dorotyt húztam! Csak is őt akartam... ez az sikerült...most végre valahára kettesben lehetek vele.
-Indulunk vagy még nézegetjük egymást? - kérdeztem már izgatottan.
- Persze! Fiúk mi pár percet késünk majd... - említette meg Kriszta.
-Rendben akkor majd az erdő előtt találkozunk. Jössz? Victor ugye...
- Aha...
Elég hamar elindultunk, de, amint kiléptünk az ajtón motyogott valamit az orra alatt Brian...
-Mit mondtál? - kérdeztem rá az előbbire.
-Jh csak annyit hogy mázlista vagy...én akartam volna Dorotyval menni, főleg úgy hogy Lorival ki nem állhatjuk egymást...
-Te szerelmes vagy belé, mármint Dorotyba?
-Nem, csak őt ismerem a legjobban közülünk.
-Jh értem.
-Persze, helyes meg okos, de irántam nem érez semmit se így már 2 hete letettem róla.
-Ahaaa - próbáltam minél jobban leplezni, hogy én is majd meghalok érte.
YOU ARE READING
Barátok örökké
Teen FictionNégy legjobb barátnő eltervezik, hogy tökéletes nyaruk lesz. Barátok, késő esti séták, stb... . De még ezt is tönkre tehetik a suli gonosz lányai. De Dorothyt ez sem akadályozhatja meg abban, hogy jól érzze magát ezen a nyáron...