Másnap, reggeli 9 óra fele írtam a barátnőmnek. Amire másodperceken belül megérkezett a válasz.
Lori: 10-re ott leszek😍
Nagy nehezen kikászálódtam a finom meleg ágyacskámból és a gardróbom elé másztam. Egy idő kellett mire kiválasztottam a tökéletes ruhát mára. Egy fekete short, és egy rózsaszín Nike fölső. A fürdőbe mikor beléptem a ruhákkal. Majd megláttam magam a tükörben, csak nevetni tudtam a hajam kinézetén, ami persze még egy jó pár perc mire a hajgumimat kivarázsolom a tincseim közül. Fésülködtem, fésülködtem, amikor kirepült a hajamból a hajgumi, egyenesen a szekrény mögé. Gyorsan átöltöztem a magammal hozott göncökbe, a hajamat pedig kiengedve hagytam. Visszasétáltam a széttúrt ágyamhoz és renbe raktam. A pizsimet, meg behajtogattam a párnáim alá. Lementem a lépcsőn és beültem a konyhába bekapni egy kis szenvics félét. Utánna megmostam a fogacskáimat, mikor már öblögettem szólalt meg a csengőm, aminek a következtében leköptem a tükrőt.
-Egy pillanat! - kiabáltam le, a csöngőnek támaszkodó személynek. Gyorsan letöröltem a vízcseppeket a felszínéről és száguldoztam lefele a bejárati ajtóhoz.
-Ki az? - kérdeztem tisztességesen, ahogyan a szüleim megtanították.
-Engedj be! - szólt vissza az túloldalról.
-Üdvözlöm, Engedj be. - kezdtem viccelődni még mindig a házból.
-Hahaha...Lori vagyok és mindjárt meghalok a forróságtól. Kinyitottam a lihegő lánynak az előbb még köztünk lévő gátat.
-Köszönöm. - mondta megkönnyebülve mikor belépett a sokkal hidegebb légtérbe.
-Ülj csak le a kanapéra. Nem fog megenni ha egy kicsit is otthon érzed magad. - böktem oda a vendégemnek a zárkodás közepette.
-Igen is úrnőm. - majd elvágodott a pihenőn. Majd összenéztünk és mindegyikünk röhögőgörcsöt kapott.
-Inni akarok! - kezdte el a zizzents üzemmódot.
-Én is.... - néztem rá egy olyan Dorothys hülyefejjel.
-Nah jól van...akkor én fogom magamat kiszolgálni. - állt fel és indoult a szoba másik felébe. Gyorsan odamentem én is és kikaptam a kezéből az üveget, szivatás képpen, de ő számított erre a cselekedetemre és visszavette tőlem a jeges, vizes palackot.
-Nah mit is akartál mesélni? - kiváncsiskodott.
-Hát a tegnapi napról...reggel mikor eszembe jutott, hogy nálam van egy eszköz, ami nem a jogostulajdonom... Nah azt visszavittem a fiúnak... - akartam volna folytatni csak a lányka belevágott.
-Ennyi? - jelentette ki egy lemondó arc kifejezéssel.
-Dehogyis. Csak te belevágtál a szavamba.
-Akkor ne térj el a tárgytól! Folytasd!
-Visszafele jövet, nagyjából 5-6 utcannyira lehettem innen, mikor nekem jön a szomszéd fiú. - Lori szemei elkezdtek csillogni. - Majd több órán keresztül sétálgattunk kettesben a városban. Mikor már a nap nem világította meg az utcákat, akkor megfogta a kezem...mintha nem venném észre. A ház előtt elköszönt tőlem ééésss.... - megint félbevágott...
-Nála aludtál? Megcsókolt? Letaperolt?Megfenyegetett? - folytatta volna tovább a tippelgetést mikor befogtam a száját és a pillanatnyi csöndben kimondtam.
-Megkérdezte, hogy elmegyek-e vele randizni. - mondtam most már fúl vörös arccal.
-Aaa...olyan cuki... - olvadozott mellettem. - És mit válaszoltál neki?
-Aazt hoogy...IGEN. Majd arcon pusziltam a fiút. - fejeztem be a mesélést.
-Akkor most már végleg elfelejthetjük Briant. - erre persze csak még jobban vigyorogni kezdtem. Ránéztem az órá és még csak 11:20-t mutatott.
-Étterembe menjünk vagy csináljak valami harapni valót? - hoztam fel egy újabb kérdést. Nem válaszolt, de annál is inkább kutakodott a konyhában, a fiókjaimban.
-Mit keresel?
-Spagettit szivesen ennék. Nincs itthon - nézett rám és vigyort csalt az arcunkra - a spagettihez való?
-De talán...vettem ki az orra előtti kupacból egy egész szacskónnyi tésztát. Egy másik helyről paradicsomlevet....meg mi egymást.
13:10re már az asztalnál ültünk és vártuk hogy a tészta végre kész legyen.
-Úristen nem hiszem el a barátnőmnek találkozója lesz egy fiúval... - ámulkodott még mindig a tényen.
-Jóóó...azért ha belegondolok már 18 vagyok...
-Az igaz. - húzta el a száját - De legalább lesz egy normális kapcsolatod. Nemcsak viszonyzatlan szerelem, mint az elöző.
-Szerintem már készen van. - mentem oda a lábashoz, megkóstolni a tesztát.
-Tessék. - nyújtottam oda egy jó nagy adag tányér spaggetit.
-Jó étvágyat. - mondtuk ezt is egyszerre.
-Úgy látszik ma mindent együtt mondunk ki. - nézett rám.
-Akkor milyen filmeket nézzünk meg? - kérdeztem a csajtól.
-Amikor kialszik a fény, Az , meg egy romantikus filmet is kellene nézni... Inkább a szomorúságtól bőgök, mint, hogy féljek és ez miatt ne aludjak el. - mondta ki az igazat. Este végül a Felhők felett 3 méterrel-t néztük meg utolsó filmnek. Zsebkendők között aludtunk el.Ha gondoltok valami újításra akkor kommentben várom a tippeket. (Gondolok a címre és az ilyen befejező beszédekre.)
YOU ARE READING
Barátok örökké
Teen FictionNégy legjobb barátnő eltervezik, hogy tökéletes nyaruk lesz. Barátok, késő esti séták, stb... . De még ezt is tönkre tehetik a suli gonosz lányai. De Dorothyt ez sem akadályozhatja meg abban, hogy jól érzze magát ezen a nyáron...