12.fejezet

14 2 0
                                    

-Csajszik nem akar valamelyikőtők cserélni? Peldául te, Dorothy ugyis tudjuk hogy fülig szerelmes vagy Brainbe. - ajánlotta fel nekem Lori.
-Jh Dory...vagy inkább az új fiuval maradsz kettesben? - incselkedednj kezdett Krisz...
-Persze jó lenne, de hamár kisorsoltuk a párokat akkor ne változtassunk. Persze szivesen lennék kettesben, de akkor is.
-Indoljunk! - vettete fel Lisa
-Tényleg a fiúk már vagy 10 perce várnak ránk...- néztünk őssze ijedten.
-Futás!
Persze most nem ment a futás egyikünknek sem.
-Dory, te hogyan futattad végig ezt a hosszútávot? - lihegve kapkodta a levegőt.
-Jó kérdés most, biztos azért, mert az életemet féltettem, de most még a lábaimat se bírom emelni.
-Állj! Valaki hív. - kiálltottam fel ijedten.
-Brain az.
- Szia Brain.
-Szia Dory, hol vagytok már, ugye nincs semmi baj? - a hangjában volt egy kis félelem. A lányok pedig csak olvadoztak.
-Jaj, semmi gond éppen úton vagyok, kb. 5perc és ott vagyunk. - jó nagyot füllentettem, mert, hogy még 30perc sétálni való perc van még az utbol.
-Rendb3n, megijedtünk Victorral, azt hittük, hogy baj van.
-Nem nincs, de ha még tovább beszélgetünk 10perc lesz mire odaérünk.
-Akkor siessetek.
Leraktam.
- Úristen,de aranyos!- mondták egyszerre és olyan hangosan, hogy még lehet, hogy ők is hallották.
- Majd később megvitatjuk, de most futás!
6 vagy 7 perc alatt ott is lettünk a megbeszélt helyen.

Barátok örökkéDonde viven las historias. Descúbrelo ahora