🎀 49.2 🎀

132 24 33
                                    

-Чувствай се късметлия. Това не го позволявам на никой. -Кен внимателно хвана ръката на Ен, поставяйки я на боксерките си.

Чернокоското го погледна питащо, сякаш искайки му разрешение.

Все още държейки ръката му, моделът започна бавно да я мърда нагоре-надолу, издавайки няколко тихи стона, прехапвайки устната си.

- Беб, не се възпирай - Ен се приближи и го целуна, разтваряйки устните му и захапвайки леко долната.

Кен изстена силно в целувката, усещайки пръстите му там. Макар и да не си признаваше, никой до сега не го беше обарвал, пък камоли да стигне до нещо по-голямо.

Чернокоското вкара езика си, започвайки да изследва всичко по пътя си и задвижи сам ръката си по-бързо, натискайки леко.

-З-заради т-теб м-мога да да свърша и така....-каза накъсано сивокоското между целувките.

- Нали това е целта - прошепна Ен до устните му. После проследи с целувки линията на челюстта му, а щом стигна до врата започна да захапва леко кожата. През това време забърза  ръката си и увеличи натиска.

-Н-не...м-моля те....щ-ще свърша...

Ен спря рязко и попита с устни върху кожата му:

- Не искаш ли?

-И-искам...н-но е п-прекалено з-засрамващо....

- Кое е засрамващо ? - Ен възобнови играта си с нежната му кожа, но не помръдна ръката си, оставяйки я да лежи върху ерекцията на другото момче.

- Д-Да свърша...пред Т-теб...

-Защо?

-П-просто го направи..п-по-бързо. -каза накъсано Кен, хвана отново ръката на Ен и я притисна силно към члена си, подканяйки другото момче да започне да я  мърда.

Чернокоското кимна леко и задвижи ръка възможно най-бързо, увеличавайки постепенно натиска и захапвайки нови и нови места от кожата на врата му.

-Енннн...-Кен почервеня и отпусна мускулите си, свършвайки в боксерките си.

Другото момче остави ръката си долу, премести се пред лицето му и го обсипа цялото с целувки.

- Видя ли, нямаше нищо засрамващо. Беше само изключително секси - промълви между целувките.

-Целуни ме пак..

Ен послушно сля устните им, хапейки леко тези на Кен.

Моделът ги завъртя така ,че да са един до друг и го прегърна по един много сладурски начин.

Чернокосия се притисна в него плътно и обви ръце около тялото му, заравяйки лице в гърдите му.

-Просто нямам думи , с който да опиша какво направихме току що...

- Ъмм, освен, че се скарахме, разревах се, после за малко да си тръгна, след това си доставихме взаимно удоволствие и сега лежим поизтощени в огромното ти легло?

-Това се нарича любов...

- Може. Знаеш ли какво пропуснах в изброяването? - сети се изведнъж Ен.

-Какво?

- Ами, аз ти казах, че... - Ен усети как паниката изпълва цялото му същество и изрече на един дъх, преди да е загубил смелост. - Те обичам.

-Аз пък казах ,че те обожавам...

Ен се изчерви и се дръпна от Кен, заравяйки глава в чаршафите.

-Сладко млако бебе...с хубаво коремче...-засмя се тихо сивокоското

.- Имам плочки - просъска Ен, но звукът почти се изгуби в плата.

-За мен е коремче. Мога да си го хапя , да го гушкам , да го гъделичкам и да го докосвам....

- Ами ако не ти дам? - танцьорът извъртя глава настрани, за да наблюдава реакцията на Кен.

-Как така няма да ми дадеш?

- Докато не ми признаеш плочките, коремът ми е забранена територия - отсече Ен доволно.

-Няма да го призная. А щом е забранено ,тоава пък няма да те докосвам изобщо..-свъсвайки вежди, Кен отиде до почти края на леглото.

- Абе, не беше ли пристрастен към бузите ми? Не че се оплаквам - Ен нарочно се премести по- близо до него.

-Аз не мисля така...

-Тоест?

-Не ги харесвам. Ужасни са...по-добре е ,че не ги пипам...

- МОЛЯ? Я ПАК? - Ен застана на няколко сантиметра от Кен и го изгледа злобно.

-Чу ме...

~~
sehunblackshitty_❤️❤️

Мислех си, че най-омразният ден от седмицата тази година ще е понеделник...

Не познах. Сряда ще е.

И тъй като е гаден ден за мен. Да кажем, че с това отгоре се опитвам да зарадвам поне вас~

Не че някой се интересува, ма да си кажа 😁😂

Friend Request  ~N & Ken~Where stories live. Discover now