Рави и Лео досега наблюдаваха кротко, но тук вече Лео се притесни за приятелите си:
- Аз не смятам, че е добра идея.
-Не искам - измърмори Кен. - Вече сме само приятели.
- Значи няма от какво да се страхуваш - подсмихна се Хюк
-Кучка...-измърмори тихо сивокоското, хващайки Ен за ръката.
- Шшш - сложи Ен пръст на устните му. - Това си е моята титла.
-Ти си биполярен...
- Не отричам. Ма съм си биполярна кучка - намигна му Ен и рязко се наведе да го целуне.
Кен се усмихна и отвърна на целувката му, дърпайки го в скута си
Чернокоското обви ръце около врата му и близна леко долната му устна, по която имаше ранички от преди малко.
-Енн..-прошепна тихо Кен.
Хюк наблюдаваше, а злобата превземаше чертите му бързо.
-Ен, той ревнува...-Кенн се приближи до ухото на чернокоското, прошепвайки тихо.
- Не ми пука - прошепна едва доловимо Ен. - В момента и светът да свърши, няма да ми пука.
-Ммгх, затова си моето момче. -Кен се подсмихна, събаряйки ги двама на леглото и го гушна силно. - Да го накараме да ревнува?
- Само да не ни убие - ухили се Ен.
-Може би. -Кен постави ръцете си на задника на Ен и го стисна силно.
- Мислиш ли, че Лео и Рави ще го спрат?
-Лео не. А щом той не пробва ,значи и Рави няма
- Значи сме загубени...
- Ехоо, нали знаете, че ви чуваме - Чу се раздразнения глас на Лео.
-Ма, я да мълчиш...
- Знаеш ли, това е последната услуга, която ти правя - изръмжа Лео и избута Хюк и Рави от стаята, преди първия да убие Кен и Ен. Последва ги в коридора и затвори силно вратата.
-Леооо. -Извика силно моделът и стана от леглото, прибягвайки до тях и му се хвърли на конче.
- Не ме леосвай... Отивай си при гаджето, преди този тук да те убие - Лео кимна към Хюк, който в момента стоеше като статуя. Рави обаче усети, че нещо ще стане, и побърза да го хване през кръста.
-Оййййй, да не би бебето да ревнува. -Сивокоското слезе от Лео и започна да щипе бузите на Хюк
VOUS LISEZ
Friend Request ~N & Ken~
FanfictionSexySlave.K: Хей N_Yeon: Кой си ти? SexySlave.K: Бъдещото ти гадже? Cover by : X_lora Нов текстинг със @sehunblackshitty_ *-*