🎀 Epilogue 1.4 🎀

131 23 21
                                    

1 month later

- Бебе, сигурен ли си, че това трябва да изглежда така - попита Ен притеснено, докато седеше на плота и наблюдаваше внимателно Кен.

-Естествено ,че.....НЕ! Ху, изобщо не ставаме за готвачи.

- ТИ не ставаш. Аз не съм пипал нищо от това - Чернокоското посочи тенджерата.

-Окей. -Кен въздъхна тихо.

- Казах ти, че не трябваше да слагаш толкова много неща накуп - подсмихна се Ен, слезе от плота и гушна Кен в гръб.

-Добре де, беше прав. Другият път ще го направя както ти казваш...

- Аз викам другия път да си поръчаме храната - Чернокоското захапа леко ухото му, после го близна и подпря брадичка на рамото му.

-Мхм, май така ще е по-удачно.

- И все пак беше безумно сладък, когато настояваше, че е нормално сместа да изглежда почти черна - засмя се тихо Ен, като затегна леко хватката си около кръста му.

-В момента ми се подиграваш...

- Неп, няма такова нещо. Наистина беше много сладичък - танцьорът прокара бавно устни по врата му, а след това започна да го целува и да захапва кожата от време на време.

-Както кажеш. Сега ако обичаш спри и си облечи тениска ,че едвам се въздържам да не те награбя в кухнята.

-Не искамм...

Кен затвори очите си и въздиша.

-Отивам да се изкъпя..

- Хайде заедно...

-Хайде...

- Въпреки че исках в кухнята... - Измърмори Ен, дръпна се от гърба му, хвана го за китката и го дръпна след себе си към банята.

-Ама ти си станал много перверзен напоследък..-Кен го последва и скоро двамата бяха в банята.

- Ти си виновен... Твърде си секси напоследък - чернокоското се подпря на вратата и зачака модела да се съблече, като не го изпускаше от поглед.

-Това е дар. И не е само от сега. - Кен разроши косата си, сваляйки тениската си. Започна бавно да разкопчава колана си.

- Не споря... - Ен прехапа устна и продължи да го изпива с поглед.

-Стига си ме гледал...хайде, събличай се!

-Ти ме съблечи!

-Предизвикваш ли ме? - Сивокоското се усмихна перверзно, приближавайки се до другото момче. Плъзна ръцете си по тялото му , докосвайки всеки сантиметър ,откапчавайки дънките му. Бавно съблече панталоните му ,оставяйки го само по боксерки.

Friend Request  ~N & Ken~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora