🎀 18 🎀

153 29 8
                                    

Вече петнадесет минути Ен се усмихваше фалшиво и отговаряше на въпроси:
Как се запознахте? - Той ми писа. Преди колко време? - Месец някъде. Кога се срещнахте за пръв път - На среща на приятелите ни, които са гаджета... И още куп подобни.
Отговаряше само с истина, но я поставяше в друг контекст, за да мине номера.

Ен погледна нервно телефона си, беше и 34. Затвори очи и издиша бавно - не само, че идеята не му допадаше, ами ако Кен им вържеше сега тенекия, определено нямаше да се размине само със две синки.

- Извинете, че закъснях - Бягайки моделът дойде и гушна чернокоското в гръб, поставяйки ръцете си на корема му. - Просто малко ме задържаха в работа и нда..

Облекчение заля цялото тяло на Ен и той се отпусна за няколко секунди в прегръдката. Широката усмивка се появи от само себе си и след секунди той се обърна, за да обявие ръце около него и да прошепне едва доловимо до ухото му:

- Ще си платиш за четирите минути гратисен тормоз.

- Е, момичета, какво ви се прави?- попита сивокоското, напълно игнорирайки заплахите на "гаджето си".

Танцьорът никак не обичаше да бъде игнориран, затова настъпи силно Кен, докато се отдръпваше от прегръдката.

- Ау....- Моделът го придърпа отново до себе си, прошепвайки:

- Не стига, че помагам, ама и котето пак е непослушно....

- Не обичам да ме игнорират - изрече само с устни Ен и повдигна рамене.

Двете момичета наблюдаваха заинтересовано случващото се и си умираха да чуят, какво точно казват момчетата, но не им се отдаде. Накрая Юна се усмели проговори първа:

- Хайде да идем до мола, примерно? Ще вземем нещо за ядене, ще си поговорим, ще се опознаем - и тя изгледа продължително Ен.

- Оо, даа. Не мога да повярвам, че предн мен стои Лии Дже Хуан от плът и кръв - изписка другото момиче. - Ще се снимаш с мен, нали? - попита тя, пърхайки с мигли. Юна я изгледа на кръв, но си замълча.

- Ъм, не мисля, че е добра идея да се снимам с теб..... - Пускайки Ен, той изтупа блузата си и пак проговори:

- Защото съм сигурен, че ще качиш снимката някъде, а това ще ми донесе много проблеми..

- А, ако обещая да не я качвам? - попита тя жално.- Аз съм ти голяма фенка, не искам да имаш проблеми, оппа.

- Виж сега, тактиката е такава - прошепна ѝ. - Накарай приятелката си да остави гаджето ми и ще се снимаме, ясно?

Ен и Юна гледаха подозрително Кен и Хая. Последната отстъпи неловко от модела и заби поглед в земята виновно.

- Не мога, оппа - проплака тя и вдигна поглед, в който проблясваха сълзи. Тя май беше от учещите актьорско майсторство, ако Ен не се лъжеше. Той пристъпи решително, дръпвайки Кен до себе си:

- Е, хайде стига сте ни игнорирали. Да вървим - и се усмихна, повеждайки групата към парка от вчера.

- И между другото, не обичам да ми викат оппа - моделът преплете пръстите си с тези на чернокоското и тръгна с него.

- А как да те наричаме тогава? - Юна се изравни с тях, заставайки от другата страна на Ен, почти залепена за него.

- Първо, това е последния път, в който ще се видим, така че - Кен. И второ, това е моето гадже, не твоето, стой по-далеч - сивокоското дръпна Ен към себе си.

~~

sehunblackshitty_ 💝💖

Сори, че толкова се забавих...

Не че на някого му пука😊

Friend Request  ~N & Ken~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang