-Ти под забавно това ли имаш предвид?- Кен започна да го пръска.
- Не точно. По-скоро това - Ен хвана ръцете му и го целуна бавно, дразнейки го.
-Ето заради това къпането не е къпане...а чисто дразнене...
- Тамън загрявка за кухнята...
-Не съм обещавал нищо...
- Тогава отивам да спя - Ен излезе от ваната.
-Пак ли без мен?
- Ще спя на дивана. Ти като не искаш...
-Бебе....ако те хвана, не знам какво ще те направя. Само посмей да заспиш без мен...
- Значе това, дето аз го искам, не може, но това, дето ти го искаш, е задължително? - повдигна Ен въпросително вежда.
-Ееее, не даваш да се пошегувам с теб. Знаеш ,че никога не бих отказал Ен намазан с шоколад.
- Де да знам, колко пъти още ще си смениш мнението. Сам се съгласи миналата седмица, че и ти си биполярен .
- Аз съм превъзходен човек, желан от всеки. Нямаш право да ми отказваш.
- Хах, за тези думи заслужаваш да те оставя на сухо за седмица.
-Няма да ти проговоря за седмица тогава...
- Няма да е чак такъв проблем ~~
Кен само се подсмихна, излизайки от банята и уви кърпа около кръста си. Взе телефона си и излезе от банята.
Ен също уви една кърпа около себе си и последва Кен. Мина през стаята му, взе телефона си и отиде в хола, където седна на дивана.
N_Yeon: Казах ти, че няма да е проблем
Винаги мога да ти пиша😀😀Сивокоското прочете съобщението, но нямаше намерението да му отговори. Сипа си чаша сок и седна върху плота.
N_Yeon: Разкарай се от плота, беб~~
SexySlave.K: Че защо?
N_Yeon: Знаех си^^
Кен извъртя очи и остави мобилното устройство настрани, изпивайки цялото съдържание от чашата си.
N_Yeon: Казах да се разкараш от там😊
Sent
- Тази игра се играе от двама - измърмори Ен и отиде в кухнята.
Кен все още стоеше на плота и си нашиваше нова чаша сок.
Чернокоското го подмина и отвори хладилника. След това се наведе, а хавлията "уж случайно" падна. Порови малко във фризера и намери това, което търсеше - сладолед на клечка. Добре, че настоя да го вземат онзи ден. Изправи се, затвори хладилника и извади сладоледа от опаковката. След това започна да яде по онзи начин, който знаеше, че влудява Кен, и се обърна, тръгвайки бавно към изхода на кухнята, без да взима кърпата от земята.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Friend Request ~N & Ken~
FanficSexySlave.K: Хей N_Yeon: Кой си ти? SexySlave.K: Бъдещото ти гадже? Cover by : X_lora Нов текстинг със @sehunblackshitty_ *-*