Ен въздъхна дълбоко и каза, молейки се да не е прав.
- Кен, смяташ ли се за дебел?
-И какво ако е така?
- Трябва да се шегуваш с мен - измърмори Ен. - Колко тежиш ?
-63...
-А колко си висок?
-1.80.
- Такам. А знаеш ли, че с този ръст трябва да си минимум 70 кила?
-Все още съм дебел...
-Кен...
-Какво?
- От кога смяташ така?
-От месец....
- Боже мой. Казал ли си на мениджъра си!
-Не..
- Мамицата ти, Кен - Ен стана рязко от леглото, игнорирайки болката и започна да обикаля нервно в кръг. - А знаеш ли какво значи това?
-Какво значи...
- Че си болен...Чувал съм, че моделите и актьорите често стигат до там, но не мога да повярвам, че точно ти - Ен забързваше крачката и говора си едновременно, изпадайки постепенно в истерия.
-Ен стига...добре съм.
- Да, бе. Не си добре, слънце. Анорексик си - Чернокоското изплю думите с нежелание, сякаш изричането им ги правеше по- страшни.
-Виж. - Кен хвана Ен за ръката дръовайки го към себе си. -Не съм болен. Това ,че не ям от няколко дни не значи ,че не ям изобщо...просто искам да съм перфектен , а това изисква много неща...едно от който е форма...
- Ти СИ перфектен - и всички го знаем. Няма нужда да отслабваш , за да си във форма. Нали затова ти е направена специална програма за ядене - имаш такава, нали? - Ен го наблюдаваше притеснено, изучавайки чертите на лицето му.
-Поне 3 килограма...трябва да сваля.
- Не, не давам. По-скоро трабва да ги качиш...
- А и с глад не се свалят килограми - добави Ен след малко. - Да за момента става, но после се връщат двойно. Така че, не. Хайде да опитаме нещо друго? - импровизираше напълно, но се надяваше Кен да се хване.
-Защо чак сега реши да си толкова загрижен за мен...Добре съм си.
- Защото реших, че те обичам. Та, хайде да пробваме друг начин за отслабване - Ен го изгледа настоятелно, предупрежвайки с поглед, че ако не се съгласи - лошо му се пише.
ESTÁS LEYENDO
Friend Request ~N & Ken~
FanficSexySlave.K: Хей N_Yeon: Кой си ти? SexySlave.K: Бъдещото ти гадже? Cover by : X_lora Нов текстинг със @sehunblackshitty_ *-*