🎀 58 🎀

137 22 25
                                    

Просто се чувствам длъжна да го кажа:

Четете на своя отговорност!

Няколко часа по-късно Ен си събуди, все още притиснат силно към Кен. Лампата все още светеше, но навън вече цареше мрак, ако се съдеше по гледката от прозореца. Ен се размърда леко, за да се намести по-удобно и започна нежно да гали лицето и косата на Кен.

Моделът също се размърда леко, позволявайки на няколко кичура коса да паднат по лицето му.

- Събудих ли те? - попита тихо чернокоското, без да преустановява действията си.

-Ммм....-Сивокоскто измърка леко без да даде отговор.

- Така няма как да разбера - засмя се леко Ен

-Мирувай...-Промърмори тихо Кен, затягайки хватката си около другото момче.

- Защо? И моля те, остави ме да дишам.

-Искам да те гушкам...

- Аха - Чернокоското се притисна още повече в него и го целуна нежно по челото,  клепачите, върха на носа, а накрая и плюшените устни.

-Мм, Ен...-измърка тихо другото момче отново

- Кажи - Ен се отдръпна и продължи с предишното си занимание - да го милва нежно.

-Целувка...

-Искаш?

-Мм..

Игрив пламък проблесна в очите на Ен и той се приближи до Кен до толкова, че устните им се докосваха. След това заговори от същата позиция:

- А какво даваш в замяна?

-Искаш нещо? - Кен все още не бе отворил очите си.

- Мхмм - промърмори Ен, едва сдържайки се да не слее устните им.

-Какво?

-Познай.

-Кажи миии.

- Ами, да кажем, че искам нещо повече от целувка - изкушението вече беше огромно и чернокоското притисна силно устни в тези на Кен.

-Нямаше ли да си дадем време?

- Мислех, че това го заразахме преди няколко часа... Но ако настояваш..

-Ти чуваш ли се? Не си го и помисляй. -Кен най-накрая отвори очите си и долепи устните си до тези на другото момче.

- Ти повдигна темата - подразни го Ен.

-Бебе...

-Слушам?

Friend Request  ~N & Ken~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora