След краткото ходене стигнаха и завариха умиращия от нетърпение Лео и до него Рави.
Кен бавно отключи и направи път на останалите а влязат. Щом стигнаха хола, Лео се хвърли върху заспалия Хюк, стискайки го силно.
-Ставаййййй. -извика.
- Аууу - извика Хюк, опитвайки се да се измъкне от хватката на Лео. - Пусни ме, ще ми счупии нещо.
-Да вземеш да останеш без кости дано. -изрече тихо Лео, отпускайки леко. - Най-накрая... Леле. Толкова се вълнувам. С Кен отново ще бъдете заедно и ще си е перфектно...ако знаеш колко рева за тебе..
При тези думи Ен потръпна. Рави забеляза и се обади предупредително:
- Лео...
Кен само гушна гаджето си през кръста в гръб, наблюдавайки смешната сцена пред него.
-Не заменям Ен...
Хюк ги изгледа изучаващо и се усмихна леко, бутайки Лео да стане от него.
- Като се има предвид, че бях зарязан да спя на пода, не вярвам, че думите ти ще се сбъднат толкова лесно, Лео.
-Хуу, кучко, да не си заспивал върху мен.
- Леле - промърмори тихо Рави. Това тук беше голямо мазало.
Ен от своя страна стоеше притихнал в ръцете на Кен и обмисляше как по-мъчително да убие гаджето на приятеля си и къде ще зарови трупа.
-Аз оти....Ние отоваме да спим-подсмихна се Кен. - Вие си говорете тука и не ми разхвърляйте къщата. -След тези думи дръпна Ен за ръката, водейки го в спалнята и заключвайки.
- Ще спим в три следобед? - попита изненадано чернокоското.
-Естествено ,че не. Искам да гушкам бебето си на спокойствие.
- Че то там не беше много неспокойно. Поне не все още - разхили се Ен.
-Ен. -Кен седна на мекичкия килим на земята, дърпайки чернокоското в скута си..
-Мм?
-Дай...ми...целувка.
-Защо?
-Как така защо?
Ен се засмя и го целуна леко, отдръпвайки се бързо.
- Та защо?
-Защото се нуждая от допира ти...
Чернокоското отново постави пеперудена целувка на устните му и пак се отдръпна:
- Не си спрял да ме докосваш от часове.
-Искаш да спра ли?
Този път танцьорът докосна с устни челото му, после носа и накрая пак устните.
- Категорично не.
Кен хвана лицето на Ен и започна да го целува буквално навсякъде.Щом стигна до устните му, другото момче захапа леко долната устна на модела, искайки вход.Кен веднага му даде тази възможност, изтенвайки тихо.
Ен се усмихна в целувката и започна да изследва устата му с леки близвания, а после се заигра и с езика му.
-Ен нали ти казах да не правиш така....
- Каза ли ми? - попита невинно Ен.
-Като правиш така ми става тясно. А аз не искам да ме боли през целия ден. - изрече тихо Сивокоското.
- Тогава нека направим нещо по въпроса?-Усмихна се лукаво Ен.
~~
Знаех си, че ще стане така. Включих си тела само за да пусна тоя глава. Няма да науча за утре. И това си е... 😣😢
KAMU SEDANG MEMBACA
Friend Request ~N & Ken~
Fiksi PenggemarSexySlave.K: Хей N_Yeon: Кой си ти? SexySlave.K: Бъдещото ти гадже? Cover by : X_lora Нов текстинг със @sehunblackshitty_ *-*