🎀 57 🎀

125 22 5
                                    

Пътуването беше сравнително кратко, но Ен го използва, за да разиграе няколко сценария в главата си. Щом стигнаха имаше две подготвени тактики.

Рави плати на шофьора и двамата слязоха от колата.

Позвъниха на звънеца и заказа някой да им отвори някой да му отвори.

Минутка по-късно тя се отвори и пред погледите им се появи Хюк:

- Рави, Ен...

-Мхм. - Кимна отсечена Рави и влезе без да добави нищо повече. Ен влезе бързо след него, игнорирайки злобния поглед на Хюк.

-Върви. - Рави го побутна.

Чернокоското кимна леко и понечи да тръгне, но го спря гласът на Хюк.

-Кен не се нуждае от теб.-Ен се завъртя на пета и впери поглед в него зад очилата.

-Какво? - усмихна се фалшиво Хюк.

- Като гледам и от теб не се нуждае - отвърна миличко Ен.

-Хах, поне не го карам да страда....

- А аз не целувам чужди гаджета - подсмихна се Ен. Хюк само извъртя очи и тръгна към хола.

Рави го последва само за да открие, че Лео не е там. Въздъхна тихичко и седна на дивана, за да наблюдава Хюк.

През това време Ен стигна до стаята на Кен. Стоеше неуверено пред нея и се опитваше да чуе нещо от вътре.

Кен от своя страна беше загасил лампите и стоеше в един от ъглите с разкървавени кокалчета на ръцете от всички неща ,който беше счупил. Из стаята имаше разхвърляни книги и общо взето всичко беше с главата надолу.

Докато Ен се чудеше дали да влезе, от кухнята се зададе Лео с чаша вода и някакво хапче в ръка. Щом видя Ен, го изгледа раздразнено и застана пред него.

-Ти какво правиш тук?

- Питай Рави. И аз не зная точно какво се предполага да правя - въздъхна чернокоското.

Лео го изгледа продължително и изцъка с език.

-Аз не мисля ,че имаш работа тук...

- Я вземете решете дали да седя тук или не, че и без това се чувствам отвратително - повиши тон Ен раздразнено.

-Ще влизаш ли или не?

- Нали това казвам, решете вместо мен, както сте започнали - продължи със същия тон Ен. Вратата рязко се отвори и Кен застана на прага на стаята си.

Friend Request  ~N & Ken~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora