Лео се учуди от къде дойде това, но кимна едва доловимо и прехвърли вниманието си отново на Рави.
- Е, не, аз си тръгвам - изкоментира Кен, сбръчвайки вежди.
- Ти пък... Тамън ги разделих, та да си поговорим - контрира Ен и му хвърли поглед тип "посмей да си тръгнеш и си мъртъв".
- Аз с теб не разговарям.
Тъмнокосият присви очи и се усмихна леко:
- И що така?
- Щот си кучка!
- Много интересно как го реши от трите реплики, дето си разменихме - Ен продължаваше да се усмихва, но погледът му беше меко казано леден. Рави и Лео наблюдаваха сценката с интерес, местейки погледи от единия на другия като на тенис мач.
- Опа, вярно. На всичкото отгоре си и лъжец - подсмихна се леко, чакайки реакцията на чернокоското.
Ен се обърна към Рави.
- Виждаш ли защо не се държа нормално? - Леката усмивка не беше слязла от устните му.
Кен също продължаваше да се усмихва наблюдавайки как другото момче се ядосва на нещата, които беше казал. Най-накрая реши да проговори.
- Другият път като си помислиш, че не мога да те дразня, се удари...
Рави си отдъхна, че не му си налага да говори. Ен пък се издразни и се обърна бавно към модела. Наклони леко глава на една страна, разкара шибаната мила усмивка от лицето си и я замени с озъбване.
- Виж сега, кукличке. Това, че си красив и се дразниш на връзката на приятеля ти, когото очевидно харесваш като повече от такъв, абсолютно не ти дава правото да се държиш като задник с останалите. Разбра ли?
- Е, не съм аз този който се зъби на бъдещото си гадже.
- Боже, ти сериозно ли? Какво ви става на всички? И като ще сме на тази тема - аз не се зъбех, ти започна с обидите - намигна му Ен, изправяйки се от масата. - Рави, сори, ама тоя няма да го изтърпя. Беше ми приятно - кимна на Лео. - И моля ти се изясни си отношенията с него - посочи Джин Хуон, - и гледай да не нараниш Рави накрая, че ще намеря начин да ти стъжня живота.
С това се обърна и се запъти бързо в посоката, обратна на дома му. Не му пукаше. Просто искаше да се разкара от там.
~~
Така де... Продължаваме с неочаквания развой на събитията 😊😊
Някъде ти бях споменала, че имаме история пълна с драма ~~~
Еми, тази е😊😂😂
KAMU SEDANG MEMBACA
Friend Request ~N & Ken~
Fiksi PenggemarSexySlave.K: Хей N_Yeon: Кой си ти? SexySlave.K: Бъдещото ти гадже? Cover by : X_lora Нов текстинг със @sehunblackshitty_ *-*