🎀 49.3 🎀

123 24 8
                                    

- МОЛЯ? Я ПАК? - Ен застана на няколко сантиметра от Кен и го изгледа злобно.

-Чу ме..

- Май ще те оставя на сухо за доста дълго - присви очи танцьора.

-Гх онзи ден като заспа ти направих снимки...няма да е много сухичко...

-Къде ти е телефона?

-Остана в Тара..

- Тара? - изведнъж физиономията на Ен помръкна и очите му загубиха блясъка си.

-Накарах Тара да ме гримира...защото не исках да ме виждаш в такова ужасно състояние..

- Че какво ти е? Освен, че имаш нужда от сън...

-Очите ми бяха...

- Ами тогава лягай да спиш - Ен се превъртя до другия край на леглото и стана от него.

-Къде отиваш?

- Да звънна на Тара да дойде - отвърна Ен, излизайки през вратата.

-Ненене. - Кен го догони. - Защо ревнуваш толкова? Знаеш,че тя е с Джин...знае,че обичам теб и още нещо. 1...2...3- изведнъж Кен си лепна лукава усмивка, хващайки Ен през кръста и го вдигна като булка, връщайки го обратно. -Внимавай ,че да не те завържа за леглото.

- Звучи привлекателно, но в момента искам да се добера до телефона ти - Ен отново се опита да стане. - И какво било другото, дето знаел Джин, освен, че обичаш мен?

-Тара е гаджето на Джин...телефонът няма да го намериш. Сега ела и ме гушна, защото искам да спя. -Кен се излегна върху леглото, протягайки ръце.

- Искам го сега. Ии не можеш ли да спиш без мен?- Заинати се Ен.

-Вече не те обичам..

- И после аз съм бил биполярна кучка - въздъхна примирено чернокоското и се мушна между ръцете на Кен, завивайки ги с единия чаршаф.

-Просто искам да те усещам до мен. Колкото до снимките-няма такива.

- Ама нали каза, че има? - Присви очи танцьорът.

-Нарича се благородна лъжа...

- И какво й беше благородното?

-Как ще оставиш такъв прекрасен и секси човек като мен на сухо. Аз ще се побъркам без да те усещам ...

Ен се изчерви ярко.

- Ти не беше ли уморен?

-Заспивам ,мамо....-Кен се сгуши още повече в Ен, затваряйки очите си.

Другото момче усмихна се нежно и го загали по главата.

- Заспивай - прошепна тихо. - Аз съм тук.

~~

sehunblackshitty_ 💓

Хиляди извинения... Не бях погледнала, че има още от тази глава...

Като компенсация ще пусна следващата днес ~

От сега казвам, вземете си пуканки за нея😊

Friend Request  ~N & Ken~Onde histórias criam vida. Descubra agora