Stála jsem jako opatřená, když titán požíral tělo mamky. Nevydržela jsem to a pelášila jsem co nejdřív pryč.” Támhle je nějaké dítě”, volal někdo a já se na ně otočila. Byl to člen průzkumné legie. Měl krátké blond vlasy a byl hrozně vysoký. Jsem zachráněna! Z dálky jsem slyšela křik bratra, který náhle utichl. Promiň! Promiň, že jsem takový sobec a zbabělec! Popadli mě do náruče, protože jsem nebyla schopná chůze, a nesli mě pryč. Naložili mě na loď, která okamžitě vyplula.
“Yumi ty žiješ”, Jeanův hlas zněl jakoby byl kilometry daleko. Pomalu jsem otočila hlavu. Stál tam se svojí matkou. Aspoň někomu rodina zůstala.” Kde je Christian a tvoje matka”, zeptal se a rozhlížel se okolo, jestli je nezmerčí. Propukla jsem v zoufalý pláč. Vzali to jako právoplatnou odpověď a ponechali mě mému osudu. Pomstím je! Za každou cenu je pomstím! Vyhladím je do jednoho! (Copak zní to podvědomě?😂😜)
Dovezli nás do bezpečí. Seděla jsem na betonové zídce a čuměla do prázdna.” Erene musíš jíst nebo zemřeš”, ozval se dívčí hlas opodál. Plesk! Tohle mě donutilo se otočit. Stála tam černovlasá dívka a cpala brunetovi do pusy kus chleba. Počkat jaktože mají chleba! Co je to za protekci! Zvedla jsem se a došla až k nim. Brunet ten chleba zahodil tak jsem ho popadla a mazala jsem pryč.” Hej ty vrať se”, volal za mnou blonďák, kterého jsem si předtím nevšimla.
Zalezla jsem do kouta a chleba jsem do sebe nacpala.” Tak tohle si vypiješ”, zavrčela černovláska.” Mikaso nech to být”, zatarasil jí cestu brunet.”Ale Erene”, chytla ho za ramena. Aha! Takže Mikasa a Eren. A jak se jmenuje ta bloncka?” Nejsi moje sestra ani moje matka tak mi přestaň říkat co mám dělat”, rozkřikl se Eren. Provinile jsem sklopila hlavu.” Promiňte, ale já měla hlad, poslední týden mé jediné jídlo byla hrachová polévka”, vzlykala jsem.” A my jako hlad nemáme”, odsekla Mikasa. Blonďák ke mě přišel.” Nedělej si starosti oni se takhle hádají pořád”, položil mi ruku na rameno.” Jinak já jsem Armin”, pousmál se.” Yumi” opětovala jsem úsměv.
Jsem rozhodnuta! Jdu do průzkumné legie!
Dnes byl první den tréninku. Po očku jsem si všimla Jeana. Pak jsem ale uviděla i někoho dalšího. Viděla jsem Erena, Armina a Mikasu. Wow. Nasadila jsem kamenný výraz.” A co ty si zač ty prcku”, křičel na mě ten nerudný plešoun. Pozvedla jsem hlavu a probodla jsem ho pohledem.” Yumi Meisen”, odpověděla jsem s ledovým klidem.” Tak to ty určitě po otci nejsi”, křičel dál.” Ještě jednou zmiňte mého otce a udělám vám z domu dřevo na podpal”, zavrčela jsem.
Plešoun zmlkl a pokračoval dál. Vysloužila jsem si zmatený pohled od Jeana. Pak tam ještě seřval jednoho týpka za to, že pozdravil špatně a jednu holku za to, že jedla bramboru. Nejvíc mě překvapila odpověď Jeana. Prý, že chce žít v bezpečí za zdmi. Zbabělec zasranej!
Nástup skončil.” Kde se tu bereš Yumi”, přispěchala ke mě ta baba.” Co je ti do toho zbabělče”, odsekla jsem otráveně.” Eh~ co se ti stalo”, ptal se zmateně.” Život Jeane život”, povzdechla jsem si.” To neznamená, že jsem zbabělec”, ohradil se.” Někdo, kdo se stává vojákem, aby se mohl schovat, je zbabělec”, prskla jsem a kráčela jsem pryč.
“Ahoj Yumi”, přiběhl za mnou Armin, Eren a kousek za nimi stála Mikasa.” Nevěděl jsem, že jdeš taky”, ptal se zmateně Eren.” Titáni mi vzali všechno a za to je vyhladím”, zatnula jsem ruku v pěst.” To je správný přístup”, zajásal Eren a ďábelsky jsme se usmáli.” A co ty Armine, kam půjdeš”, odvrátila jsem svůj pohled na blonďatého chlapce.” Jdu do legie”, pípl potichu.” Jsi si jistý”, pozvedla jsem obočí. Přikývl. Povzdechla jsem si. Mikasa nás jen pozorovala.” Erene jdem na večeři”, naléhala Mikasa. Nakonec jsem šla s nima. Mikasa nevypadala nadšeně.
Sedla jsem si kousek od nich. Eren vyprávěl jaké to bylo v Shiganshině, v distriktu, kde to začalo. Taky přišel o matku, ale on má ještě přátele. Já mám jen zbabělou krysu. Po večeři se šlo spát.
Trénink probíhal celkem v pohodě. Balanc na prostorovém manévrování mi nedělal problém stejně jako boj na blízko. Měla jsem celkem obavy o Erena při balancu, ale nakonec to zvládl taky.
Nastal opět večer a my seděli u společné večeře. Najednou jsem uslyšela zvuk hádky. Otočila jsem se a už jsem jen zahlédla jak Eren sundal Jeana. Zvedla jsem se a přišla jsem až k nim.
Koho podpořím?
Budu stát při svém starém kamarádovi?
Nebo se postavím za člověka, se kterým si dobře rozumím a máme stejné nazory?Možnosti:
Budu stát při tom zbabělci
Ten je marnej, radši se zastanu Erena
ČTEŠ
Jen ty rozhoduješ o svém životě
MaceraYumi Meisen je dcera vojáka z průzkumné legie. Jeden den se nevrátí z expedice a život její a její rodiny se rapidně změní. Do toho se ještě připletou titáni. Jak se to všechno vyvrbí? Jak se bude její život vyvíjet? To zaleží na vás! Příběh s alter...