“Kirsteine dej si vodstup”, odstrčila jsem bruneta.” Co si myslíš, že děláš”, zavrčela na mě Mikasa.” To samý co ty”, ušklíbla jsem se.” A”, dožadovala se detailů.” Bráním”, zpražila jsem ji pohledem. Nenávistně se na mě dívala. Jean se uraženě posadil. Armin mi věnoval zmatený pohled. Sedla jsem si k nim.
~Time skip~
Tři roky tréninku utekli jako voda a brzy bude čas na naše rozhodnutí. To by to ale nebyl můj život, aby se něco neposralo. Brána v Trostu byla proražena a my museli do akce.” Maisen díky vašim schpnostem jste byla přiřazena k elitě”, oznámil mi někdo.” Budou tam i členové legie a Mikasa”, dodal. Ok. Snad se bude držet mise a nepokusí se mě zabít. (vím že tam legie nebyla ale for the sake of the story)
“Erene, Armine”, zavolala jsem na své přátele.” Tady si Yumi, můžem”, usmál se Eren.” Jen jsem vám přišla říct ať si dáváte pozor, protože jdu s elitou a s Mikasou”, oznámila jsem, otočila jsem se na patě a nechala jsem je tam stát.
Šlo se do akce.” Vždyď tu jen stojíme”, vztekala jsem se.” My hlídáme”, odsekl černovlasý prcek z legie.” Nemusíš být tak nedočkavá”, usmál se povědomý muž na druhé straně. Počkat! To je ten co mě zachránil!” Tch”, odsekla jsem a vysoký blonďák se na mě udiveně podíval.” Ty a Levi si budete rozumět”, zasmál se. S Levim jsme se na sebe podívali. Heh to sotva.
“Jinak já jsem Erwin Smith, komandér průzkumné legie”, představil se. OMG! Zachránil mě komandér.” Yumi Maisen”, odsekla jsem stroze.” Levi Ackerman”, odpověděl stejně stroze a nezaujatě jako já. No to né! To to to to né!” Abych ti ho trošku přiblížil, kapitán Levi je nejsilnější voják lidstva”, dodal.” Ha”, byla má okamžitá reakce a málem jsem schytala pohlavek.” Vedle”, sykla jsem.” Já si radši stoupnu mezi vás”, poznamenal komandér.
Najednou se objevili titáni.” Titáni”, zvolal někdo najednou.” Wow, vážně, bez tebe bych si těch patnáctimetrových monster nevšimla”, poznamenala jsem ironicky.” Tak jdem na ně”, zavelel komandér. Všimla jsem si Mikasy jak se vytrácí pryč. Chudinka. Bez Erena nevydrží ani chvilku.
“Beru si ty na levo”, křikla jsem a šla hned na věc. Bez problému jsem se dostala do jeho slepého úhlu a rychle jsem ho poslala k zemi.” Ušlo to”, poznamenal komandér.” Máš dobrou techniku”, uznal. Přikývla jsem pokoušeje se o úsměv.” Neplánuješ náhodou vstup do legie”, pohodil jen tak mimochodem.” Ano plánuji”, odpověděla jsem a sledovala jsem toho Leviho jak bojuje. Je celkem dobrej. Možná přece jenom to bude nejsilnější voják lidstva.
Hrozba prozatím zažehnána.” Všichni celý”, volal komandér. Ozval se hromadný souhlas.” Co těm civilistům trvá tak dlouho”, procedila jsem mezi zuby.” Netušim”, odsekl Levi. Deptalo mě to. Jen jsme stály zatímco ostatní riskovali své životy. Po chvíli nám bylo oznámeno, že civilisti byli evakuováni a máme se stáhnout.” Drž se stále s náma dokud ti neřeknem jinak”, poručil komandér a já neochotně souhlasila.
Seděli jsme a čumněli. Dlouho se nic nedělo. Asi po hodině k nám někdo přišel se zprávou. Komandér Pixis plánoval získat zpět Trost. Jak to hodlá udělat? My máme být jako záložní jednotka pro případ nouze. Vyletěli jsme na zeď spolu s Levim a komandérem Smithem.
Čekali jsme a čekali. Všimla jsem si Mikasy, Armina a dalších členů městské hlídky. Kadeti a zbytek lákali titány do rohu města zatímco nějaký titán nesl obrovský šutr.” Co to kurva”, vysypala jsem ze sebe.” Co má ten staroch za lubem”, zavrčel kapitán Levi.” Upřímně nevím”, poznamenal komandér. Najednou se něco zvrhlo. Titána se šutrem obklíčili normální titáni. Ten titán vypadá jako Eren.” Musíme tam jít”, navrhl kapitán.” Neřekli nám to”, zastavil ho komandér.
Podívala jsem se na chaos u proražené brány.
Má to cenu tam jít?
Kdo je ten titán?Možnosti:
Nebudu přece zachraňovat titána, nikam nejdu
Ten titán by se mohl hodit, jdu do toho
ČTEŠ
Jen ty rozhoduješ o svém životě
PrzygodoweYumi Meisen je dcera vojáka z průzkumné legie. Jeden den se nevrátí z expedice a život její a její rodiny se rapidně změní. Do toho se ještě připletou titáni. Jak se to všechno vyvrbí? Jak se bude její život vyvíjet? To zaleží na vás! Příběh s alter...