Rozhodla jsem se zůstat.” Tch zbabělče”, odsekl kapitán a šel sám.” On to zvládne, ale narozdíl od tebe neposlouchá”, pochválil mě komandér.” Je to tvrdohlavý pako”, poznamenala jsem suše. Jen se zasmál.” Čím ty sis musela projít”, zakroutil nevěřícně hlavou.” Nechcete vědět”, povzdechla jsem si.” Nevím proč, ale od někud tě znám”, protrhl ticho.” Zachránil jste mi život před několika lety”, odsekla jsem.” Ach tak”, pokýval hlavou.
Kapitán se vrátil.” Toho titána jsme zajali a bude s ním soud”, odsekl.” A my se účastníme”, otočila jsem se na něj.” Nevím jak ty, ale my ano”, prsknul. Mise ukončena, takže návrat k ostatním.
“Čau Armine”, pozdravila jsem blonďáka. Ale něco tu nesedí.” K-kde je Eren”, rozhlížela jsem se okolo totálně ignorujíc Mikasu.” Eren byl zajat”, sklopil hlavu Armin.” Jak”, nechápala jsem.” Ty jsi to neslyšela”, podivil se.” Ne neslyšela, tak mě pouč”, prskla jsem.” Eren se umí měnit na titána a on-” pokusil se vysvětlit.” On donesl šutr ke zničené bráně no jasné”, pochopila jsem.” Proč mi furt skáčeš do řeči”, zasmál se Armin. Pak jsme šli na pálení.
Všichni brečeli. Jen já ne. Já stála a tupě jsem zírala do plamene.” Pomstím všechny”, mumlala jsem si pro sebe.” Vyhladím je do jednoho”, zavrčela jsem a v pěsti jsem drtila košili.” Zníš jako Eren”, přišla ke mě malá blondýnka. Jak že se jmenovala? Krista? Jo to bude ono.” Pravděpodobné”, odsekla jsem stroze a dál zírala do plamene.
“Yumi”, přišel ke mě Armin utírajíc si poslední slzy.” Co”, otočila jsem se na něj.” Jdu do legie”, řekl s odhodláním v hlase.” Takže si si stoprocentně jistý”, zeptala jsem se naposled. Odhodlaně přikývl.
Další den jsme seděli v jídelně.” Mikasa Ackerman, Armin Arlert, Yumi Meisen”, ozval se hlas člena hlídky. Postavili jsme se a následovali muže. Jdeme svědčit k soudu.
Postavili nás na jedno místo a čekali jsme na odsouzeného. Pak ho přivedli. Věnoval nám zmatený pohled. Soudce mlel nějaký kraviny a pak dal slovo dvěma stranám. První mluvila legie. Byl to velice krátký proslov o tom jak by mohl být lidstvu užitečný.
Pak dostala slovo policie. Ti zas mluvili o tom jak je potřeba se ho zbavit. Oni ho chtěj sprostě odkráglovat. Naneštěstí pro legii oni měli na své straně krále a kult zdí. Sakra Erwine řekni něco! Pak se pozornost obrátila na nás. Měli jsme svědčit o jeho spolehlivosti. Prý chtěl zabít Mikasu. Ha! To jí patří! Já jsem mlela něco o jeho odhodlanosti zachránit lidstvo a tak dále.
Najednou mu cvaklo. Začal křičet, ať mu důvěřují, což kapitán Levi rychle ukončil. Dostal slušně přes hubu. Pak měl Erwin proslov o tom jak se o něj kapitán Levi postará. A to stačilo. Wat? Ok. Eren teď patří legii. Fajne.
Nastal rituál výběru. První byla legie. Komandér Smith nastoupil něco mlel a pak řekl tu větu, na kterou jsem čekala.” Kdo nechce ať nyní odejde”, vyřkl a já stála pevně jako skála.” Máte můj obdiv”, dodal a my ho následovali. Všichni vypadali dost vydešeně. To jsou ty, které Eren přesvědčil.
Přijde mi to jako včera. Už jsem oficiálně člen legie a jedem na první expedici. (Upozornění: Expedice nebude stejná jako v originále. For the sake of the story.) Byly jsme rozděleni do formace a jakmile jsme vyjeli na titání území tak jsem se zařadila na své místo s Jeanem, Arminem a Reinerem.
Akce se mnoho nedělo. Pár titánů, ale nic velkého. Najednou zavládl totální chaos. Každý běžel jinam. Pak jsem si všimla zdroje problému. Prapodivný titán mířil naším směrem.” Je to měnič”, ozývalo se ze zmateného davu. A aby toho nebylo málo ta titání svině nebyla sama. Měla sebou tak deset dalších.
Vrhla jsem se na ty normální. Měničce jsem se radši vyhýbala. Ani nevím jak, ale najednou tu byla celá legie. Po dlouhém boji mi došel plyn. Vrátila jsem se rychle ke koni. Můj pohled padl na několik lidí ležících na zemi. Mezi nimi byl i Eren a komandér Smith.
Koho vezmu sebou?
Vejde se mi na koně jen jeden.
Na kom mi víc záleží?Možnosti:
Erene do prdele ty si fakt nemožnej, pojď
Eren to zvládne umí se regenerovat, ale komandér ne
ČTEŠ
Jen ty rozhoduješ o svém životě
AventuraYumi Meisen je dcera vojáka z průzkumné legie. Jeden den se nevrátí z expedice a život její a její rodiny se rapidně změní. Do toho se ještě připletou titáni. Jak se to všechno vyvrbí? Jak se bude její život vyvíjet? To zaleží na vás! Příběh s alter...