4. Du do toho, konečně nějaká pořádná akce

224 13 0
                                    

Fuck yeah! Tohle si přece nenechám ujít!” Tak co jdem”, ušklíbla jsem se na kapitána. Přikývl.” Aspoň trochu rozumu máš”, dodal monotónně. Erwin si jen povzdechl. Vyrazili jsme na místo. Sejmuli jsme titány a můj pohled padl na naší ’hvězdnou trojku’.” Co se tu sakra děje”, odsekl jsem otráveně. Odpovědi jsme se nedočkali, protože nás poslali zpátky se slovy, že ho budou soudit.

Vrátili jsme se.” Toho kluka jsme zajali a bude s ním soud”, odsekl kapitán.” A my se účastníme”, otočila jsem se na něj.” Nevím jak ty, ale my ano”, prsknul. Mise ukončena, takže návrat k ostatním.

“Čau Jeane”, pozdravila jsem koního kaichta. Ale něco tu nesedí.” K-kde je Marco”, rozhlížela jsem se okolo.” Marco je mrtvý”, sklopil hlavu Jean. Při jeho slovech mi ztuhla krev v žilách. Chtěla jsem pohodit nějakou poznámku, ale nešlo to. Už zase někoho ztrácím!” Pojď budou se pálit těla”, vzal mě za ruku a táhl mě za sebou. Proč mě drží za ruku?

Všichni brečeli. Jen já ne. Já stála a tupě jsem zírala do plamene.” Pomstím ho, pomstím všechny”, mumlala jsem si pro sebe.” Vyhladím je do jednoho”, zavrčela jsem a v pěsti jsem drtila košili.” Zníš jako Eren”, přišla ke mě malá blondýnka. Jak že se jmenovala? Krista? Jo to bude ono.” Pravděpodobné”, odsekla jsem stroze a dál zírala do plamene.

“Yumi”, přišel ke mě Jean utírajíc si poslední slzy.” Co”, otočila jsem se na něj.” Jdu do legie”, řekl s odhodláním v hlase.” První moudrá slova co od tebe slyším”, zpražila jsem ho pohledem a otočila se zpět k ohni.” H-hey”, ohradil se, ale on stále stál vedle mě. Stáli jsme vedle sebe a zírali jsme před sebe. Dal mi ruku okolo pasu. Co to dělá?

Další den jsme seděli v jídelně.” Mikasa Ackerman, Armin Arlert”, ozval se hlas člena hlídky. Jmenovaní se postavili a následovali může. Prý jdou svědčit k soudu.” Koho soudí”, ptala jsem se.” Erena tys to neslyšela”, otočil se na mě nechápavě Jean.” Ne neslyšela co se děje”, dožadovala jsem se detailů.” Eren se umí měnit na titána a on-” pokusil se vysvětlit.” On donesl šutr ke zničené bráně no jasné”, pochopila jsem.” Proč mi furt skáčeš do řeči”, zasmál se Jean a vrátil se ke svému jídlu.

“Furt sis to nerozmyslel”, rejpla jsem si do Jeana, protože jsem se nudila.” Ne”, odsekl na oko uraženě. Protočila jsem očima. Do místnosti se vrátili Mikasa a Armin.” Tak co”, volala ta holka co tehdy žrala tu bramboru.” Eren je pod dohledem průzkumné legie”, pípl Armin. Tím konverzace skončila.

Celý den se nic moc nedělo. K večeru se do jídelny přiřítila kontrola. Všichni jsme dali na stoly naše vybavení.” Co se stalo”, nechápala jsem. Jean jen pokrčil rameny. Nikdo nevěděl. Všichni jsme stáli a čekali. Stejně tak rychle jak kontrola přišla, tak i odešla.” Co to kurva bylo”, to byla asi otázka všech. Odpovědi jsme se ale nedočkali.

Nastal rituál výběru. První byla legie. Komandér Smith nastoupil něco mlel a pak řekl tu větu, na kterou jsem čekala.” Kdo nechce ať nyní odejde”, vyřkl a já stála pevně jako skála.” Máte můj obdiv”, dodal a my ho následovali. Všichni vypadali dost vydešeně. To jsou ty, které Eren přesvědčil.

Přijde mi to jako včera. Už jsem oficiálně člen legie a jedem na první expedici. (Upozornění: Expedice nebude stejná jako v originále. For the sake of the story.) Byly jsme rozděleni do formace a jakmile jsme vyjeli na titání území tak jsem se zařadila na své místo s Jeanem, Arminem a Reinerem.

Akce se mnoho nedělo. Pár titánů, ale nic velkého. Najednou zavládl totální chaos. Každý běžel jinam. Pak jsem si všimla zdroje problému. Prapodivný titán mířil naším směrem.” Je to měnič”, ozývalo se ze zmateného davu. A aby toho nebylo málo ta titání svině nebyla sama. Měla sebou tak deset dalších.

Vrhla jsem se na ty normální. Měničce jsem se radši vyhýbala. Ani nevím jak, ale najednou tu byla celá legie. Po dlouhém boji mi došel plyn. Vrátila jsem se rychle ke koni. Můj pohled padl na několik lidí ležících na zemi. Mezi nimi byl i Jean a kapitán Levi.

Koho vezmu sebou?
Vejde se mi na koně jen jeden.
Na kom mi víc záleží?

Možnosti:
Jeane, sakra to tě musím furt zachraňovat
Zachraním kapitána, ten zbabělec má co si zasloužil

Jen ty rozhoduješ o svém životěKde žijí příběhy. Začni objevovat