Peklo začíná

757 56 11
                                    


Pohled Erika:

Mesiac sa s Marekom každý víkend schádzame, všetko je fajn až na ten môj obrovský pocit viny. Nemôžem mu už klamať. Sedíme v parku na lavičke a objímame sa ,,Ja už nevládzem" ,,Co, co nezvládáš?" zeptá se mě s obavami ,, Klamal som ti, keď si sa ma pýtal či ti ešte niečo tajím, klamal som." ,,Aha...co mi tajíš" opýtal sa zarazene. ,, Pred rokom a pol ma brat donútil spraviť niečo moc zle" ,,Co to bylo?" Cítil som ako sa začína báť ,, zastrelil som svojho priateľa" v mžiku ma pustil a postavil sa ,,Marek ja..." Urobil som krok k nemu a on ode mňa. ,,Ne... nepřibližuj se ke mě... už nikdy" povedal roztreseným hlasom a doslova odbehol preč. Keby som veděl čo sa stanie bežal by som za ním lenže ja to neurobil a to bola ta najväčší chyba aku som kedy spravil...

Pohled Marka:

On někoho zabil, ne jen tak někoho svého přítele, to je na mě moc. Odběhl jsem od něho a zastavil se kousek od parku. Vzal jsem mobil a volal prvnímu člověku, který mě napadl.. Gejmrovi. ,, Ahoj Marwe copak?" ,, Gejmříku potřebuju pomoc byl jsem s Kelem ale řekl mi něco strašného a já.. potřebuju se někomu svěřit" ,, Jen povídej" ,,On někoho..." Nedořekl jsem to protože mě někdo, něčím praštil a já ztratil vědomí....

Pohled Gejmra:

Volal mi Marek ,, Ahoj Marwe copak?" ,, Gejmříku potřebuju pomoc byl jsem s Kelem ale řekl mi něco strašného a já.. potřebuju se někomu svěřit" ,, Jen povídej" ,,On někoho..."  ozvala se silná rána, leknutím jsem zalapal po dechu ,,Marku...Marku jsi v pořádku? Marku...?" Řval jsem ale nic, žádná odpověď. Něco se mu stalo a já ho musím najít, prostě musím....

Pohled neznámého:

Od teraz začne skutočná zábava alespoň pre mňa. Nášho milého Mareka čeká niečo, čo ešte nezažil, buďe trpět to vám zaručujem a ak všetko pôjde podľa plánu neprežije. Pýtate sa prečo lebo chcem, Marek, Marek práve ti začína peklo...

Další část, Kelo se Markovi přiznal že někoho zabil a podle očekávání to Marek nevzal dobře. Kdo je neznámý a co udělá Markovi.

Osudové setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat