záchrana

670 60 11
                                    


Pohled Marka:

Slyšel jsem otevření dveří ,,Marek preboha čo ti to urobil" slyšel jsem Erikův hlas asi už mám halucinace, otevřel jsem oči a uviděl ho, klekl si ke mě a zkoumal moje zranění. ,, Dostaneme ťa odsud" ,,my?" ,,Hej je tu aj Gejmr" slovo Gejmr mi po dlouhé době vykouzlilo úsměv na tváři. ,, Věděl som že si po ňho přídeš" ozval se Samuel ,,ty hajzel veď si ho takmer zabil" křičel na něj Erik ,,To nechám na tebe" ,, Snad si niemyslíš že to urobím" ,, Nemyslím ja to viem" Samuel vzal zbraň a podal ji Erikovi ,,niespravím to" ,, potom zomrieš ty" vzal druhou zbraň a namíříl jí na Erika. Ten se otočil a namíříl na mě v očích se mu leskly slzy ,, prepáč... ľúbim ťa" ozval sa výstřel a Samuel zaskučel bolestí aby ne schytal kulku do nohy od Gejmra. Erik si oddechl a položil zbraň, chtěl jít ke mě ale Gejmr ho chytil a zastavil ho. ,,Ty už se k němu nepřibližuj, kdybych nezasáhl zastřelil bys ho" křičel naštvaně. ,, Išlo mi o život, čo bys robil ty" ,, zabil bych sebe" křikl bez váhání ,, radši bych se nechal zabít než abych zabil člověka kterého miluju" ,, Neboj Marku už je dobře jsi v bezpečí" uklidňoval mě ,, jdeme odtud" opatrně mě vzal do náruče, i přesto to bolelo, natiskl jsem se k němu a zavřel oči. Konečně cítím pocit bezpečí...

Pohled Gejmra:

Nechápu že ho chtěl zabít, zřejmě ho až tak moc nemiluje. Jak jsem řekl radši bych obětoval sebe než jeho, s Markem v náručí jsem došel k autu a položil ho na zadní sedadlo, je tak zubožený.. dojel jsem k sobě domů, Marek pořád spal, znovu jsem ho vzal do náruče a odnesl do ložnice, položil ho na postel, přikryl ho a dal mu pusu na čelo. Chtěl jsem odejít ,, Gejmre?" ,,Ano?" ,, Zůstaneš tu se mnou prosím?" Usmál jsem se ,,To víš že jo" lehl jsem si vedle něj, otočil jsem se čelem k němu a díval se mu do tváře ,, děkuju za záchranu" ,, Neděkuj to byla samozřejmost a navíc bez Erika bychom tě nenašli" ,, prosím nemluv o něm, malém mě zabil" ,,ale neudělal to" ,, díky tobě, kdyby si tam nebyl tak bych byl mrtvý" díval se mi do očí, ty jeho oči. Nic dokonalejšího není ale notak takhle nesmíš myslet, nikdy ti nebude opětovat tvoje city. Ať teď říká cokoliv za čas se vrátí k Erikovi. ,, Měl bys spát, prožil si peklo" ,,To teda..." Pohledem se zastavil na mých rtech sice jen na pár vteřin ale všiml jsem si toho. ,, Dobrou noc" řekl a usmál se a zavřel oči. ,, Dobrou" dívám se na něj a jakmile mám jistotu že spí jemně a velmi krátce ho políbím jsou to jen vteřinky ale pro mě nádherné vteřiny, které se bohužel nikdy nebudou opakovat...

Další část, Marek je zachráněn a v bezpečí, ne však u Erika který ho malém zabil ale u Gejmra, kterému není ani trochu lhostejný. Co myslíte jak to bude dál, zabil by Erik Marka?

Osudové setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat