Pohled Marka:S neskutečně dobrou náladou jsem dorazil domů, najedl se a vrhl se na natáčení. Po třech hodinách jsem toho nechal a psal si s Honzou. Někdo zazvonil, šel jsem otevřít byl to Erik. Nevěděl jsem co říct, začalo mi bušit srdce ale né příjemně jako když jsem byl v přítomnosti Honzy ale ze strachu. ,, Môžem ďalej... prosím" ,,Co tu děláš?" ,, Chcem sa pozhovárať" ,, Není o čem" ,,prave že je, nič ti neurobím ak sa bojíš teho" zkoumavě si mě prohlédl. ,, No dobrá" pustil jsem ho dál ,, ďakujem" ,,Tak co máš na srdci?" ,, Ospravedlňujem sa, viem že to tak vyzeralo ale ja by som ťa nezabil" ,,Jo jasně" řekl jsem ironicky. ,, Opravdu nie, ver mi" chytl mě za ruku ale já se vysmekl ,, Já ti nevěřím" viděl jsem že ho to bolelo, prišla mi zpráva od Honzy přečetl jsem si jí, neovládl se a zasmál jsem se. ,,Čo bych dal za to aby som bol dôvod k tvojmu smiechu ja" šel ke mě blíž, zamkl jsem mobil aby neviděl kdo mi napsal ,, nemusíš to skrývať, stopercentne ti písal Gejmr. Však mám pravdu?" ,, Jak to víš?" ,,Predtucha " odpověděl smutně objal jsem ho, stále jsem okolo něho musel být opatrný, nejsem si jistý jestli je dobrý nápad mu uvěřit. Ale to objetí právě teď potřeboval, ať se stalo cokoliv nerad ho vidím trpět. ,, Milujem ťa" zašeptal, nic jsem neřekl, nevím co bych měl říct. Miluju ho? Miluju Honzu? Dvě zásadní otázky a já ani na jednu neznám odpověď. Odtáhl se ode mě a podíval se na mě, hladil mě po tváři a pomalu se přibližoval ,,Eriku já nemůžu" zastavil jsem ho ,,Lebo si mi neodpústil, chápem" ,,To není jediný důvod já..." Na jeho tváři se objevilo pochopení, zřejmě mu to došlo ,,Je v tom Gejmr však? Niečo spolu maťe... samozrejme." ,, Eriku..." ,, Prestaň viac vedieť nepotrebujem" ,, Možno jednú vec... ľúbiš ho?" zeptal se když už měl ruku na klice od dveří. ,, Já... nevím" celý se napnul ,,V tom priepadě by si si to mal ujasniť, lebo pokiaľ si niesi istý môžem urobiť toto" vrátil sa ke mě a políbil mě s takovou vášní a naléhavostí. Nestačil jsem reagovat a odtáhl se ,,buďem o ťeba bojovať" byla poslední věc co řekl než odešel....
Další část, Erik i přes to že se dozvěděl že mezi Markem a Honzou něco je, tak to nevzdává a chce o něj bojovat. Podaří se Markovi ujasnit svoje pocity? Kdo nakonec získá jeho srdce? Jakým způsobem o něj bude bojovat?
ČTEŠ
Osudové setkání
FanficJedna akce, dva lidé. jeden dorazil na akci s cílem vidět člověka, kterého už nějakou dobu miluje. Druhý tam byl pozván jako host aby se potkal se svými fanoušky. Netuší, že setkání s jedním konkrétním člověkem mu změní život. K lepšímu? Toť otázka...