Starý dobrý Kelo?

501 53 7
                                    


Pohled Erika:

Keď som ich videl objímať sa, niečo sa ve mě zlomilo a ja si uvedomil čo som urobil. Prečo som mu ubližoval, myslel som si snáď že ho tým získam? Veď je to hlúposť a malo to presne opačný účinok, teraz ma nienavidí. Prisahal som si že nikdy niebuďem ako môj brat a som. Možno len potrebujem oddych, na pár týždňov odíďem, dám sa do kúpy a buďe zo mňa ten starý dobrý Kelo ako predtým. Kdo vie možno sa mi niekedy podarí získať Marekovo srdce ale teraz normálne a nienásilným spôsobom. Zabalil som si a vydal sa na cestu, predpokladám že Marek ostatně v Prahe s Gejmrom takže sa niestretněme...

Pohled Marka:

Honza mě vzal k sobě, kde jsem mu všechno řekl ,,To je parchant, neboj už ti neublíží" tisknul mě k sobě a dával mi pocit bezpečí, který mi tolik chyběl. Ačkoliv bych tu s ním rád zůstal, musím na pár dní za rodinou zpátky do Znojma. Moc se mu to nelíbí ale nemá na výběr. ,, Buď opatrný ano" ,,budu slibuju" políbili jsme se a já se vydal směr Znojmo, netušil jsem koho tam potkám a jak to zamíchá s mými city...

Další část, Erik si konečně uvědomil jak moc Markovi ublížil a hodlá to napravit, jede někam kde si vyčistí hlavu, kam? Koho Marek potká ve Znojmě?

Osudové setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat