Pohled Marka:Co jsem komu udělal, proč musím trpět? Netrpím ani tak fyzicky jako psychicky. Nejím ačkoliv mi Kelo nosí jídlo a pití ani jsem se toho nedotkl, nepustí mě z pokoje jedině do koupelny, jinam ne. Nemám jakým způsobem informovat Honzu. ,,Ty si nič niezjedol" řekl Kelo když se vrátil do pokoje. ,, Nemám hlad" řekl jsem chladně ,, niebuď taký" zvedl mi bradu. ,, Milujem ťa" ,, Já tě nenávidím" řekl jsem bez mrknutí. V jeho očích se bleskla nenávist ,, toto si niemal hovoriť" vzal mě za vlasy a hrubě mě políbil. ,, Niečo ti priniesem, máš sa na čo tešiť" vrátil se s hrncem a lavorem plném vody. Chytl mě a připoutal mi ruce k posteli ,,keby si začal spolupracovať mal by si sa ako v bavlnke" nic jsem neřekl. Nahnul hrnec a vylil ho na mě, háček? Ta voda byla vroucí, neudržel jsem se a vykřikl, musel jsem to rozdýchat. ,, Budieš spolupracovať?" ,,Jdi do hajzlu" ,,beriem to ako nie" odvázal mě dotáhl k lavoru a ponořil mi tam hlavu, držel mi jí pod vodou tak dlouho dokud jsem se nezačal kroutit, protože jsem se začínal topit. Ještě několikrát to zopakoval než jsem konečně kývl na to že mu nebudu odporovat. Když uvidí že se nebráním třeba povolí v ostražitosti a naskytne se mi možnost kontaktovat Honzu. ,,Som rád že si dostal rozum, musím ti niečo povedať ak to robíš iba preto aby si mohol kontaktovať Gejmra, robíš to zbytočne. Jeho som sa totiž už zbavil, dnešná cesta autom do mesta bola jeho posledná" v momet co tohle řekl jsem měl obrovskou chuť ho zabít. Honza nemůže být mrtvý, nemůže ale pokud je tak už není kdo by mě zachránil....
Pohled Honzy:
Týden se tu soužím a Marek se neozval. Mám špatný pocit že se něco stalo, ne jenom kvůli tomu že o něj mám strach ale taky proto že mě začali nepříjemně pálit šrámy na hrudi a o dva dny později se mi objevili popáleniny jako kdybych na sebe převrhl hrnec s vařící vodou. Předtím tyhle náhlé, nevysvětlitelné poranění měli souvislost s Markem, co když je tomu tak i teď? Musím zjistit jestli je v pořádku, vzal jsem klíče, vyšel z domu a s úmyslem jet ho hledat jsem nasedl do auta...
Další část, Marek prožívá mučení a v naději že ho to zachráni se podvoluje. Pak ho ale čeká rána, Erik mu oznámí že Gejmr a zároveň jeho jediná naděje je mrtvý. Je to tak?
ČTEŠ
Osudové setkání
FanfictionJedna akce, dva lidé. jeden dorazil na akci s cílem vidět člověka, kterého už nějakou dobu miluje. Druhý tam byl pozván jako host aby se potkal se svými fanoušky. Netuší, že setkání s jedním konkrétním člověkem mu změní život. K lepšímu? Toť otázka...