Tajíš mi ještě něco?

787 56 10
                                    


Pohled Erika:

Som na cestě ku Marekovi, skúšam mu volať, stále nedvíha. Keď mi začal po nejakej dobe zvoniť mobil, okamžite som to zdvihol. Myslel som si že je to Marek ale nebol, bol to môj brat. To on ma prinútil niekoho zastreliť, najhoršie na tom je že osoba ktorú som zastrelil bol môj priateľ. Brat sa mi vyhrážal tým, že ak ho nezabijem on zabije mňa. Je psychicky labilný ,,čo chceš?" Opýtal som sa s nenávisťou v hlase. ,, Počul som že si sa znova zaľúbil" ,,Ako to vieš?" pohltil ma neskutočný strach o Mareka. ,,Čo chcem to sa dozviem, mal by si byť opatrný aby si mu neurobil to čo Martinovi" ,,To bola iba tvoja vina, nechcel som to urobiť." ,,Si si istý?" S touto vetou, zložil, o čo mu ide? Snaží sa ma presvedčiť že som ho v skutočnosti chcel zabiť?...

Pohled Marka:

Byl jsem si trochu zajezdit na motorce abych přišel na jiné myšlenky. Když jsem se vrátil domů, uviděl jsem Erika jak stojí před dveřmi a váha jestli zazvonit nebo ne. ,,Co tu děláš?" ,,Marek vďaka bohu si v poriadku" objal mě ,, Proč bych neměl být?" ,, To nerieš" ,, Měli bychom si promluvit, pojď dál" když jsme se oba pohodlně usadili mohli jsme si v klidu popovídat. ,, Proč si mi neřekl kdo jsi?" ,, Nepýtal si sa" nahodil jsem pohled ala jako really? ,, Prepáč, chcel som ti to povedať až buďe ta pravá chvíľa" ,,já to chápu a jestli máš zájem,tak bychom mohli být spolu" ,, mám záujem" usmál se a políbil mě. ,, Mám ale jednu otázku" ,,hovor" ,,tajíš mi ještě něco?" Zhluboka se nadechl ,, nie" to je všechno co jsem potřeboval slyšet, usmál jsem se a spojil naše rty...

Další část, proč Erik Markovi lhal o tom že nemá tajemství? Přijde na to Marek a jak bude reagovat? Jakou roli sehraje Erikův bratr?

 

Osudové setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat