Pohled Marka:Takhle pomlácený a slabý jsem ještě nikdy nebyl. Ani nevím kolik dní už tu takhle trpím, jako každý den se otevřely dveře a v nich Samuel, Erikův bratr. ,,Postav sa" křikl, s velkými obtížemi jsem se postavil. Podepřel mě a dovedl k trámu, tam mi dal ruce do okovů tak abych je měl nad hlavou, nohy mi rovněž dal do okovů. Co zase chystá? Roztrhl mi tričko a rukama mi sjel po hrudi. Zákeřně se usmál a políbil mě, samozřejmě jsem nespolupracoval ,,Ty mi budieš odporovať?" Vrazil mi facku a vytáhl nůž, začal mi líbat hruď. Jemnými polibky jel až dolů, jenže co polibek to šrám od nože jelikož jak jel polibky dolů jel zároveň i nožem. Začal jsem vzlykat, začínám ztrácet naději že mě někdo zachrání. ,, Tak už mě zabij" dostal jsem ze sebe z posledních sil, potom co mě párkrát bičem šlehl přes záda. ,,To nechám na svojom bratovi" ,,On to neudělá" ,,to sa uvidí" odepnul mě z okovů a já bezvládně padl k zemi. Nemohl jsem si lehnout ani se opřít kvůli ranám od biče. Být v jakéhokoliv pozici bolelo, právě v téhle chvíli jsem opravdu chtěl zemřít...
Pohled Erika:
Polícia stále Mareka nenašla a to ma ubíja lebo ak ho naozaj uniesol Samuel, tak stopercentne není v poriadku. Nenapadá ma kde by ho mohol držať... možno viem, na tom istom mieste na ktorom ma donútil zabiť Martina. Za skúšku to stojí . Vzal som do ruky mobil a volal Gejmrovy ,,Gejmr asi viem kde je Marek" ,, Super pošli mi adresu" poslal som mu ju a vydal sa tam. Plánujem na ňho počkať a pôjdeme pre Mareka společně. Vidím ako mu na ňom záleží, keď nad tým tak rozmýšľam možno až priveľa na kamaráta...
Pohled Gejmra:
Jen co jsem dostal adresu od Kela okamžitě jsem se tam vydal, jak nejrychleji jsem mohl. Před pár dny mě začali bolet tváře, pak hlava, ruce, hruď, záda, nevím proč ale mám pocit že to nějak souvisí s Markem. Podle intenzity bolesti zcela jistě není v pořádku. ,,No konečně" vydechl jsem frustrovaně když Kelo dorazil ,, Pôjdem prvý, ty sa skryj a keby bolo potreba zasiahni" přikývl jsem, došli jsme k nějaké místnosti, skryl jsem se za roh a čekal co se bude dít...
Další část, Marek je stále mučený a přeje si smrt. Erik s Gejmrem ho však prišli zachránit, povede se to nebo se něco ošklivě zvrtne? Kdo nakonec bude ten hrdinný zachránce?
ČTEŠ
Osudové setkání
FanfikceJedna akce, dva lidé. jeden dorazil na akci s cílem vidět člověka, kterého už nějakou dobu miluje. Druhý tam byl pozván jako host aby se potkal se svými fanoušky. Netuší, že setkání s jedním konkrétním člověkem mu změní život. K lepšímu? Toť otázka...